آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 8:55   |   کد مطلب: 28486
سخنگوی کمیسیون فرهنگی با تأکید بر اینکه قصه چهاردصدی ها و 96 درصدی ها واقعیت دارد، گفت: معنی آن که تورم مهار شده، یعنی رکود فراوان شده و این واقعیت زندگی مردم است، سر سفره کاغذی اطلاعات و آمار گفتن هنر نیست، سر سفره مردم رونق ایجاد کردن آن مهم است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ « حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه» نماینده مردم ملایر در اجتماع بزرگ حامیان رئیسی در مسجد جامع تویسرکانی که با حضور دیگر نمایندگان استان همدان برگزار شد، گفت: این حماسه حضور مردم شریف شهرستان شهید پرور تویسرکان را برای موفقیت سید ابراهیمی به فان نیک می گیریم، چرا که موفقیت رییسی موفقیت موفقیت یک ملت، یک مکتب و احیاء تفکر علوی است.

وی اظهار کرد: مردم! باید امانت را به امانتدار بسپرید و همان گونه که امام(ره) فرمودند نگذارید انقلاب به دست ناهالان بیافتد، جمعه قرار است امانت الهی یعنی خون شهدا، قرآن، مکتب، عفاف و حجاب و تمام داشته هایمان را به یک نگاه بسپاریم و کسی که تراز انقلاب باشد و از آن نگهداری و حفاظت کند.

دولت قراردادهایی خلاف اصل 77 قانون اساسی امضاء کرده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود: ما نیامده ایم کسی را محکوم کنیم بلکه آمده ایم کسی را ثابت کنیم همه 6 کاندیدا محترم هستند، اما باید اصلح انتخاب شود ما قانون را قبول داریم واصل 77 این قانون می گوید هر قرارداد بین المللی باید زیر نظر نمایندگان مجلس و با نظر کارشناسان مجلس امضاء شود تا قرارداد ترکمنچای تکرار نشود.

قراردادهای نفتی و سند 2030 نمونه خلاف قانون حرکت کردن دولت است

حجت الاسلام آزادیخواه عنوان کرد: ما مثل آن هایی نیستیم که قراردادهای بین المللی را خلاف اصل مسلم 77 قانون اساسی امضاء کرده و این گونه به شعور مردم می کنند، مثل قراردادهای نفتی که خوشبختانه مجلس به موقع مطلع شد.

وی گفت: ما مثل آن هایی نیستیم که سند 2030 را امضاء می کنند و معاون اول رییس جمهور هم آن را ابلاغ می کند ولی نیامدند حتی یک سطر به مجلس بنویسند، آیا این موضوع خلاف قانون و توهین نیست؟

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: اگر ما در این کشور زندگی می کنیم مؤظف هستیم طبق قانون اساسی رفتار کنیم و اصل 77 قانون اساسی می گوید باید قراردادهای بین المللی توسط نمایندگان مجلس رصد، مهندسی و تحلیل شود.

با قراردادهای نفتی برای خارجی ها شغل ایجاد کردند و کارگری اش را به ایرانی ها دادند!

حجت الاسلام آزادیخواه عنوان کرد: برای قراردادهای نفتی مجلس بیش از دو ساعت جلسه غیرعلنی داشتیم و در آخر موضوعی که زنگنه عنوان کرد این بود که ما قراردادهای نفتی را امضاء کردیم، یک عالمه شغل به خارجی ها سپردیم ولی قول گرفتیم کارگری هایش را ایرانی ها انجام دهند و دکتر مفتح و دیگر نمایندگان که دلسوزانه مردم هستند، گفتند مردم ما تشنه اشتغال هستند بعد قرارادادهایی را بسپاریم به خارجی ها؟!

وی افزود: چگونه برخی دولتمردان می گویند که ملت و جوانان ما که در دفاع مقدس آن همه اقدامات مهندسی شده بزرگ انجام دادند این روزها نمی توانند خودشان کشورشان را اداره کنند، آیا این صحیح است؟ این جمله ما نمی توانیم کجای قرآن است، آنچه ما از مکتب قرآن یاد گرفتیه ایم ما می توانیم، توکل به خدا، امید به آینده و تکیه بر روحیه بلند جوانان است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در مناظره ها دو تفکر مقابل یکدیگر بودند، یکی آن تفکر که معتقد بود که باید به استعدادهای داخلی برای ایجاد اشتغال توجه کرد و می توانیم تورم را مهار کنیم و به کشور را به سمت گلستان پیش ببریم و تفکردیگر آن که معتقد بود که نمی توانیم و باید کار را به امریکایی ها بسپاریم، مردم خودتان قضاوت کنید امریکایی ها در عراق و افغانستان چه خدکتیبه مردم کردند که حال بیایند ودلسوز ایرانیان باشند؟

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار کرد: سوال ان است که در حوزه سیاست خارجی و بعد از آن همه رفت و آمد برای برجام، نشست و برخاست و لبخندها بیا و بروها، آیا بانک مرکزی از تحریم خارج شد یا نه، مسئله این است.

در حال حاضر 68 درصد سبد آراء از آن رییسی است

وی در ادامه ائتلاف قالیباف با رییسی را یک اتفاق مبارک دانست و گفت: روز اول رییسی با سبد آراء چهاردرصد کار خود را آغاز کرد و امروز با ایثار و شجاعت قالیباف و اطلاع رسانی به مردم هم اکنون رییسی 68 درصد آراءرا از آن خود دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین عنوان کرد: سوال دیگر آن است آیا همان گونه که دولتمردان می گویند که 700 هزار اشتغال ایجاد شده است، جوانان تویسرکانی توانسته اند آن را احساس کنند؛  اگر این گونه است چرا این همه نامه برای اشتغال به دفاتر تمام نمیاندگان ارسال می شود؟

6درصد از 8 درصد رشد اقتتصادی مربوط به افزایش فروش نفت با قیمت پایین است

حجت الاسلام آزدیخواه به مسئله رشد هشت درصدی اقتصاد به گفته دولتی ها هم اشاره کرد و گفت: کارشناسان مسائل اقتصادی می گویند 6 درصد از این میزان تنها مربوط به فروش نفت است، اما به چه قیمتی؟ نفتی را که بشکه ای 140 دلار به فروش می رساندیم در زمان دولت یازدهم با سیاست های اشتباه بشکه ای 40 دلار فروختیم و با سیاست افزایش فروش بشکه های نفت از 700 هزار بشکه به بیش از دو میلیون بشکه رونق اقتصادی را از بین بردیم، چرا که مردم هیچ رونقی را در سفره های خود مشاهده نمی کنند.

معنی آن که تورم مهار شده، یعنی رکود فراوان شده/سر سفره کاغذی، آمار دادن هنر نیست

وی تصریح کرد: معنی آن که تورم مهار شده، یعنی رکود فراوان شده و این واقعیت زندگی مردم است، سر سفره کاغذی اطلاعات و آمار گفتن هنر نیست سر سفره مردم رونق ایجاد کردن آن مهم است.

به نمایندگان گفتند در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس نشده بلکه وام دادند!/ چرا سر مردم را کلاه می گذارید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اینکه هشت هزار میلیارد اختلاس تنها در یکی از صندوق های ما به اسم صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده است و رییس جمهور و معاونش در مجلس می گویند این اختلاس نبوده ما وام دادیم از این وام ها چرا به تویسرکانی ها نمی دهید؟ چرا این روزها یک جوان که می خواهد وامی بگیرد باید 10 بار بیاد و برود و در آخر وامی به او تعلق نگیرد، چرا سر مردم را کلاه می گذارید، پس قصه چهاردرصدی ها و 96 درصدی ها واقعیت دارد.

حجت السلام آزادیخواه افزود: آن همه آمدند روی خرید هواپیمایی مانور دادند که شاید سالانه یک تویسرکانی از آن استفاده نکند و به جای آن که که اولویتشان رفع مشکل بیکاری شود، خرید هواپیما شد.

امروز کشور به مدیر ناظر نیاز دارد تا دست خائن را از بیت المال قطع کند

وی در ادامه با بیان اینکه بنده در دانشگاه ها مدرییت کلاسیک و مدیریت اسلامی تدریس کرده ام، گفت: مدیر لایق کسی است که ناظر توانمندی باشد و بتواند بر روند اجرایی پروژه ها به خوبی نظارت کند وامروز ما در کشور به مدیر ناظر نیاز داریم که دست خائن را از بیت المال قطع کند و نگذارد خلاف های میلیاردی روی دهد و جلوی حقوق های 240 میلیون تومانی را بگیرد و چه کسی بهتر از آیت الله رییسی که 10 سال رییس سازمان نظارتی بوده و سابقه عملیات و مدیریت  نظارتی دقیقی دارد.

متخلفان این روزها دست و پایشان به لرزه افتاده و فضای مجازی را ملتهب می کنند/مردم به دنبال تغییر هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلسانتصریح کرد: آن هایی که دست و چاهایشان شروع به لرزیدن کرده است، کسانی هستند که می دانند اگر رییسی بیاید روزی حرامشان قطع می شود، برای این است که تخریب می کنند و فضای مجازی را ملتهب می کنند، اما غافل از آن هستند که مردم با عقلشان تصمیم می گیرند و رأی می دهند، چرا که شاهد این همه موج تعقل گرایی در کشور هستیم و استقبال های بی نظیر مردم در تبریز، اصفهان و تهران، همه و همه این مطلب را می رساند که مردم به دنبال تغییر هستند.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: این روزها مردم با اتحادشان به دنبال اجرای عدالت هستند و حتی دیدیم باآن که سبد آراء قالیباف خوب بودبا مردانگی و شجاعت تمام برای خدمت به مردم کنار رفت تا آرمان های انقلاب به مردم عرضه شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان