آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 15:26   |   کد مطلب: 28491
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان انتخابات در 125 شعبه اخذ رأی برگزار می شود، گفت: از این تعداد 38 شعبه در شهر تویسرکان در حوزه شورای شهر تمام الکترونیک است.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در جمع اعضاء شعب اخذ رأی گفت: انتخابات مظهر اراده مردم است و ماباید ازاین حق الناس با تمام توان صیانت وپاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات و دستگاه های اجرایی که باید انتخابات را برگزار کنیم باید از افراد توانمند و افرادی که تجربه دارند استفاده کنیم، اظهار کرد: هر گاه مردم در عرصه های مختلف حضور پیدا کردند، مشکلات هم حل شده است.

فرماندار تویسرکان افزود: مهمترین موضوع برای همه با توجه به آن که مقام معظم رهبری تأکید دارند، حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه و درصد مشارکت بالا است.

مومیوند بااشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان انتخابات در 125 شعبه اخذ رای برگزار می شود، تصریح کرد: از این تعداد 38 شعبه در شهر تویسرکان در حوزه شورای شهر تمام الکترونیک است.

وی عنوان کرد: در شهر سرکان و فرسفج نیز انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به صورت نیمه الکترونیک است و از 25 شعبه اخذ رأی انتخابات در 23 شعبه به صورت الکترونیک و در دو شعبه به صورت دستی است یعنی نوشتن برگه رای و شمارش آرا. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان