آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1396 - 9:30   |   کد مطلب: 28531
مردم تویسرکان از همین دقایق نخست روز انتخابات در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، تا بگویند ما به وعده خود عمل کردیم و انتظار داریم منتخب ما نیز به وعده های خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، تویسرکان همان جاست که همگان آن را با نام معدن طلای سبز و بهشت غرب ایران می شناسند، شهرستانی که همیشه  مردمش در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه در انتخابات حضوری پر شور و شعور داشته و دارند.

و امروز 29 اردیبهشت ماه سال 1395، قرار است در حدود 86 هزار نفر واجد شرایط با حضور خود در 125 شعبه اخذ رأی داوزدهمین رییس جمهور و اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ور وستای خود را تعین کنند.

آغاز رأی گیری درتویسرکان همانند سایر نقاط دیگر در کشور از ساعت هشت صبح امروز کلید خورد  و از هر تویسرکانی که در چای صندوق های ردی حضور یافته است، بپرسیم که چرا آمده است، بی تردید این رأی دادن ها را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند، چرا که سرنوشت خود را می خواهد با دستان خود رقم زند.

 فاتح انتخابات مردم هستند

یک همشهری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در این باره گفت: برای حفظ ارزش های والای اسلامی و انقلاب و در لبیک به رهبر معظم انقلاب، امروز آمده ام تا با رأی دادنم مشت محکمی بردهان یاوه گویان به ویژه امریکا، روباه و استعمار پیر انگلیس و وهابیت ملعون بزنم.

رییس جمهور آینده باید تنها حرف نزند، شعار ندهد، بلکه عملگرا هم باشد

همشهری دیگری عنوان کرد: امروز می تواند فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت حداقل چهار سال آینده باشد و مردم با انتخاب فرد اصلح و کارآمد که به نیازهای و مشکلات اصلی کشور به دور از حرف زدن و تنها با عمل می اندیشید، در واقع آینده خود را در راستای توسعه و پویایی اقتصاد کشور ساخته اند.

رییس جمهور آینده کشورم باید از قدرت های پوشالی استکبار و امریکا نترسد

شهروند دیگری اظهار کرد: رییس جمهور کشورمان باید در برابر تهدیدات پوشالی و توخالی امریکا ترسی به دل نداشته باشد و یاور مستضعفان باشد و بتواند برای حل مشکل بیکاری به خوبی با مفسدین اقتصادی و قاچاقیان مبارزه کند.

به کسی رأی دادم، که نگاهش به استعدادها و امکانات داخلی است/رییس جمهور آینده باید به تولیددکنندگان داخلی بها دهد

دیگری هم عنوان کرد: منم به کاندیدایی رأی دادم که به فکر واردات بی رویه و اشرافی گری اطرافیانش نباشد و به شدت با این دست واردات که به تولید داخلی ضربه می زند برخورد کند.

و اما رأی اولی ها نیز از همان دقایق اولیه در این رویداد بزرگ سیاسی در پای صندوق های ری حضور یافتند.

یکی از همین رأی اولی ها در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با همین انگشت رنگی خود به استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار ثابت می کنیم که آنان را بر روی یک انگشت می چرخانیم و هیچ گاه اسلام و انقلاب را تنها نمی گذاریم.

وی افزود: کاندیداهایی که فرصت داشتند خود را به درستی در مدت تبلیغات رسمی معرفی کنند و نه اینکه به تخریب کاندیدای دیگر بپردازند یکی پس از دیگری مرا به خود جلب کردند تا اینکه به اصلح خود رسیدم و امروز بی تردید به فرد اصلحی رأی می دهم که مرعوب سیاسی بازی های صورت گرفته از سوی برخی سیاست زده ها نشود.

کاندیدای اصلح من رأی اولی به فکر محرومان جامعه است

این رأی اولی عنوان کرد: اگر امروز با بررسی و تحقیق به کاندیدای اصلح رأی بدهم، به طور قطع فردا پشیمان نمی شوم و به این دلیل برای شناخت کاندیداها نه تنها مناظره ها را به خوبی نگاه کردم، بلکه سوابق آن ها و اطرافیان آن ها را هم بررسی کردم، ببینم چه کسی ساده زیست است و به فکر محرومان جامعه است تا به او رأی دهم.

شهروند دیگری نیز در گفت و گو با رودآور، گفت: از اینکه رأیم را درون صندوق انداخته ام خوشحالم، گرچه مشکلات و کمبودهایی است اما امروز در همین دقایق اولیه آمده ام تا با رأی دادن خود نشان دهم که حامی ولایت هستم و به عشق رهبر در پای صندوق رأی حاضر شده ام.

کاندیدای مورد نظر من به فکر جیب خود و اطرافیانش نیست، ساده زیست است

وی تأکید کرد: بی تردید به فردی رأی داده ام که سیاست زده نباشد و با بهره گیری و مشورت با افراد دلسوز نظام به فکر ساختن آنیده بهتر کشورم و گشایشی جدید در معیشت مردمی است که این روزها برخی از آنان حتی نان شب هم برای خوردن ندارند.

این شهروند تویسرکانی عنوان کرد: کاندیدای مورد نظر من به فکر جیب خود و اطرافیانش نیست، ساده زیست است.

شورای شهر را هم باید اصلح انتخاب کنیم

یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی با اشاره به برزاری انتخابات شورای شهر هم گفت: نباید شورای شهر را هم فراموش کنیم و در این هیاهوهای رقابتی انتخابات ریاست جمهوری باید خوب حواسمان را جمع کنیم که اعضای شورای شهری که تعیین می شوند دارای تخصص لازم برای مدیریت شهری باشند.

با رودآور همراه باشید با اخبار لحظه به لحظه انتخابات در تویسرکان با کانال تلگرامی: https://telegram.me/roodavar

زنگنه

انتهای ییام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان