آخرین اخبار

1. خرداد 1396 - 16:24   |   کد مطلب: 28587
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: نام بردن از افراد در تلویزیون دغدغه مردم نیست، اولویت اول ملت مسائل اقتصادی و معیشتی است و به دولت هم یکبار دیگر فرصت دادند تا آنچه را مدعی است که زمینه‌هایش را فراهم کرده است عملی کند.

به گزارش رودآور؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: من حماسه 29 اردیبهشت را اول خدمت مردم ایران و بعد هم به منتخب مردم تبریک عرض می‌کنم، ملت ما در روز 29 اردیبهشت ماه یکبار دیگر قدرت خود را به رخ جهانیان کشید و یک مانور اقتدار ملی را برگزار کرد.

وی افزود: امروز رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و دیگر زمان کار و تلاش و فعالیت برای دولت است، هم رهبری و هم آقای روحانی اشاره داشتند که مشکلات همچنان پابرجاست و امروز باید به فکر حل و فصل این مشکلات بود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ادامه داد: امروز رکود اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده، بحران بیکاری جوانان جدی است، صادرات و تراز تجاری ما منهای خام فروشی حرفی برای گفتن ندارد، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی ما در حال تعطیلی است و وضعیت نظام پولی و بانکی ما با بحران جدی مواجه است.

نقوی حسینی گفت: طلبکاران کاسپین بازهم در روزهای اخیر تجمع کرده‌اند، کاسپین در همین دولت مجوز گرفته و فعالیت کرده و نمی‌شود آن را به دولت قبل منتسب کرد.

وی با بیان اینکه حوزه پولی و مالی کشور نیازمند اصلاحات است، عنوان کرد: برای این کار همه دستگاه‌ها و قوا باید با تمام توان وقت بگذارند و همه دست به دست یکدیگر بدهند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به اینکه امروز فساد اقتصادی تبدیل به یک تهدید جدی شده و در دولت یازدهم اختلاس‌هایی با مبالغ هنگفت انجام شده است گفت: باید راهکاری مناسبی برای مبارزه با فساد پیدا کرد، امروز وقت این نیست که بخواهیم به دنبال عقده گشایی‌های سیاسی و جناحی باشیم و بیاییم در تلویزیون از کسی نام ببریم.

نقوی حسینی اظهار داشت: نام بردن از کسانی که از عربستان پول گرفته‌اند اولویت مردم نیست، اولویت اول ملت مسائل اقتصادی و معیشتی است و به دولت هم یکبار دیگر فرصت دادند تا آنچه را مدعی است که زمینه‌هایش را فراهم کرده، عملی کند.

وی در پایان گفت: اگر مردم به دولت رای نمی‌دادند، دولتی‌ها می‌گفتند ما زیرسازی کرده بودیم تا کار کنیم ولی اجازه ندادند؛ حال که مردم به دولت اجازه کار مجدد داد‌ه‌اند دولتی‌ها باید آنچه را می‌گویند زیرسازی‌‌هایش را انجام داده‌اند عملی کنند.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان