آخرین اخبار

3. خرداد 1396 - 14:32   |   کد مطلب: 28622
اصلاح طلبان تمامی میوه های خود را در سبد شیخ مدعی اعتدالی چیدند که بارها به ضعف دولتش اعتراف کرده اند، روحانی توانست علیرغم عملکرد فاجعه بار 4 ساله اش با دوقطبی سازی کاذب جنگ و صلح و دادن وعده های مجدد و با بهره گیری از تمامی امکانات دولتی و اتفاقات دیگر رای جمع کند.

به گزارش رودآور به نقل از زیتون، روحانی با تمامی انتقادات و اعتراضات مردمی، مجددا توانست در لحظات آخر رقابت با هر روشی هم که شده رای طبقه های مختلف مردم را به خود جلب کند و رئیس جمهور شود.

 اصلاح طلبان تمامی میوه های خود را در سبد شیخ مدعی اعتدالی چیدند که بارها به ضعف دولتش اعتراف کرده اند. روحانی توانست علیرغم عملکرد فاجعه بار 4 ساله اش با دوقطبی سازی کاذب جنگ و صلح و دادن وعده های مجدد و با بهره گیری از تمامی امکانات دولتی از این مرحله سخت هم گذر کند.

اگرچه روحانی مجددا رئیس جمهور شد اما این انتخاب بیش از آنکه به نفع اصلاحات باشد، در بلند مدت به ضررشان تمام خواهد شد. اکنون روحانی و حامیان و پیام حمایت دهندگانش مانده است و کوهی از وعده های پرشماری که باید پاسخگو باشد.

 این بار دولت قبل هم خودش است و برای مردم هم قابل قبول نخواهد بود که ضعفهای اجرایی وزرا و اطرافیانش در این چهارسال پیش رو را هم به احمدی نژاد و دولتش نسبت دهد.

با توجه به تجربه چهار ساله ای که از دولت روحانی سراغ هست، سخت بتوان با این کابینه سالمند و سهامی و مدل ارباب رعیتی وضعیت را بهبود بخشید و از بحران اقتصادی گذر کرد.

وعده های نشدنی روحانی و حمایت تمام قدی که تمامی بزرگان اصلاح طلب از او کرده اند موجب خواهد شد تا اصلاحاتی ها در صورت ضعف عملکردی روحانی در دولت جدیدش اعتبار خود در بین هوادارانشان را هم از دست بدهند.

به میدان آوردن تمامی ظرفیت اصلاح طلبان پشت روحانی را باید اشتباه استراتژیک این جریان نامید، دولت روحانی که خود اصلاح طلبان هم به ناکارآمدیش آگاهی دارند و بار ها اعتراف کرده اند،استخوان در گلو شد و اکنون هم باید چهار سال آینده پاسخگوی عملکردش باشند.

از طرفی رئیس جمهور با اقلیت قدرتمند 16میلیونی مواجه است که با تمامب جوسازی های رسانه ای و شانتاژهایی که در ایام انتخابات علیه جریان رقیب روحانی صورت گرفت، به روحانی نه گفته اند و احتمال دارد با گذشت هر یک روز از عمر دولت دوازدهم بر تعدادشان هم افزوده شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان