آخرین اخبار

3. خرداد 1396 - 12:27   |   کد مطلب: 28628
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بيان اينكه رهبري فرموده بودند «در انتخابات وارد فضای امنيتی نشوید» اما برخي اهميتي ندادند، گفت: در مناظرات تلويزیونی برخي حرف از موشک‌های زیرزمیني و شعار بر روی آن‌ها زدند، چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ فکر می‌كنید به خاطر چهار تا رأی می‌شود با امنیت کشور بازی کرد؟

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در آموزشگاه نیروی زمینی قدس همدان با بیان اینکه عده‌ای امروز موضوع برداشتن سایه جنگ را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: برخی‌ها نگویند سایه جنگ را برداشتیم بلکه سایه جنگ را ملت بزرگ، خانواده‌های شهدا و هدایت‌های امام (ره) و امام خامنه‌ای از کشور برداشت.

وی تصریح کرد: عده‌ای مدعی این هستند که با برجام توانسته‌اند سایه جنگ را از سر کشور کوتاه کنند، اما آمریکایی‌ها ثابت کردند که متعهد به برجام نماندند و دیدید که پس از انجام انتخابات ایران رئیس جمهور آمریکا به عربستان آمد و در بین 50 کشور عربی موضوع انزوا و مقابله با ایران را مطرح کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به جمله تاریخی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مبنی بر خرمشهرها در پیش است اظهار کرد: امروز باید همگی مطیع رهبر انقلاب و گوش به فرمان ایشان باشیم و در صحنه باشیم چرا که این روزها عده‌ای مدعی این شدند که ما سایه جنگ را از کشور دور کرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد مردم را در دو راهی جنگ و صلح قرار داده‌اند، افزود : زمان عملیات  الی بیت المقدس هیأت‌های مختلف از کشورهای مختلف به ایران می‌آمدند و از امام می‌خواستند بعد از عملیات الی بیت‌المقدس صلح را بپذیرد که امام (ره) فرمودند: «ما هم صلح طلب هستیم به شرطی اینکه دشمن متجاوز شناخته شود و خسارت‌ها پرداخت شود».

سردار ابوحمزه در ادامه با تاکید بر اینکه ایران در اوج و تنهایی و مظلومیت در مقابل ارتش بعث عراق ایستادگی کرد گفت: ارتش بعث عراق تنها متعلق به یک کشور نبود بلکه از سوی دنیا برای مقابله با ایران حمایت می‌شد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید مطیع رهبر انقلاب باشیم، اظهار کرد: اقتصاد، دغدغه بزرگ امروز کشور است که باید این مهم را در چارچوب اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال عملی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به وعده‌های تبلیغاتی رئیس جمهور و اعضای شورای شهر تأکید کرد: امروز این افراد باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: ما امروز نباید شاهد این باشیم که مشاور وزیر آموزش و پرورش بگوید دیانت از سیاست جداست، اینکه بعد از 38 سال  بیایند چنین چیزی بگویند به هیچ وجه قابل قبول و قابل تحمل نیست.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه توصیه ما این است که به مرّ اسلام و مرّ قرآن و عمل کنند و سیره اهل بیت(ع) را محور کار قرار  دهند افزود: از هیچ کس پذیرفته نیست که لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه‌داری را به خورد مردم بدهد.

وی ادامه داد: همانطور که در آزادسازی خرمشهر ابتکار، خلاقیت و نوآوری انجام شد تا عملیات به موفقیت برسد امروز هم مردم معیشت و اقتصاد مردم با این عناصر قابل حل است البته به شرطی که از این اتفاقات درس بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما در اسلام صلح صد درصدی و جنگ صد درصدی نداریم و شرایط‌ها مشخص می‌کنند چگونه عمل کنیم،
 وی ادامه داد: عده‌ای مدعی این هستند که سایه جنگ را از کشور دور کرده‌اند، این صحبت‌ها زمانی زده می‌شود که امام خامنه‌ای(مدظله‌االعالی) در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند در انتخابات وارد فضای امنیتی نشوید اما متأسفانه عده‌ای این حرف‌ها را زدند.

وی گفت: در مناظرات تلویزیونی برخی حرف از موشک‌های زیرزمینی و شعار بر روی آن‌ها زدند، چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ فکر می‌کنید به خاطر چهار تا رأی می‌شود با امنیت یک کشور بازی کرد؟

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه به سالن ابن سینای همدان می‌آیند بسیج و سپاه را زیر سووال می‌برند بعد به استان‌های دیگرمی‌روند می‌گویند ما دست بوس این نیروها هستیم، افزود: آقا جان ما دست‌بوس نمی خواهیم به وظایفتان عمل کنید.

وی با بیان اینکه امنیت اصل و محور یک کشور است چرا باید حرف‌هایی زده شود که باعث شکاف شود، خطاب به آنها گفت: شما باید برای این حرف‌هایی که زده‌اید عذرخواهی کنید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان با تاکید بر اینکه درسی که از هشت سال دفاع مقدس گرفته‌ایم شهادت طلبی است گفت: شهدا با خون خود به این انقلاب و کشور و ما آبرو داده‌اند و ما نیز برای پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی باید بیش از پیش نقش‌آفرینی کنیم چرا که حضرت آقا فرمودند «خرمشهرها در پیش است».

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان