آخرین اخبار

3. خرداد 1396 - 16:29   |   کد مطلب: 28630
دبير هيأت دو و ميداني همدان از كسب عنوان سومي و گردن‌آويز برنز توسط سید امیر زمان‌پور در ماده 3000 متر مسابقات دو و ميداني قهرمانی نوجوانان آسيا خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مسعود بنوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به حضور دو و میدانی‌کاران استان در دومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، اظهار کرد: محمد حاصلی، سید امیر زمان‌پور، آرمین شاه‌ملکی و مریم خوش‌نیت چهار ورزشکار همدانی از 211 دو و میدانی‌کار اعزام شده به این رقابت‌ها بودند.

وی با بیان اینکه 9 مربی نیز از هفت استان کشور تیم اعزامی را همراهی می‌کردند، گفت: مهدی محمدی مربی همدانی اعزامی به این رقابت‌ها بود.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان با اشاره به اینکه از پنج مدال کسب شده توسط دو و میدانی‌کاران اعزامی یک مدال به ورزشکار همدانی اختصاص یافت، از کسب مدال برنز توسط دو و میدانی‌کار همدان خبر داد و افزود: سید امیر زمان‌پور در 30000 متر موفق به کسب مدال برنز شد و بر سکوی سوم رقابت‌ها در این ماده ایستاد.

وی عملکرد دو و میدانی‌کاران استان در این رقابت‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: با وجود عملکرد خوب، این ورزشکاران به دلیل بالا بودن سطح مسابقات از دستیابی به مدال بازماندند.

بنوان در پایان یادآور شد: از پنج مدال کسب شده دو و میدانی‌کاران کشورمان یک مدال نقره و چهار مدال برنز حاصل تلاش این  ورزشکاران بود که یک مدال برنز در کارنامه ورزشکاران همدانی ثبت شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان