آخرین اخبار

3. خرداد 1396 - 19:10   |   کد مطلب: 28634
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: کنگره شهدای دانشجوی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش رودآور؛ منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان همدان تشکیل شده است، گفت: سال ۹۳ نخستین کنگره با حضور ۳۳ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم و دانشجویان برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان همدان گفت: زمان برگزاری دومین کنگره زمستان سال ۹۵ تعیین شده بود که به دلیل عدم هماهنگی، برگزاری این کنگره به خردادماه امسال موکول شد.

رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان و رئیس دانشگاه بوعلی‌سینای همدان عنوان کرد: در راستای اجرای این کنگره، بیش از ۱۰ جلسه به منظور برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برگزار شده و در این خصوص تمامی دانشگاه‌های استان اعم از دولتی و غیردولتی همراه دانشگاه بوعلی‌سینا خواهند بود.

وی در خصوص دیدار با خانواده شهدا بیان کرد: تاکنون ۵۰ مورد دیدار با خانواده شهدای دانشجوی استان توسط رؤسا و مسؤولان دانشگاه‌های استان انجام شده است.

غلامی درباره برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجو به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا، عنوان کرد: این مراسم سوم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس آمار، تعداد شهدای دانشجوی استان ۱۵۲ نفر است، گفت: این تعداد در دانشگاه‌های مختلف تحصیل می‌کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان