آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 12:55   |   کد مطلب: 28685
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: روز گذشته 9 هزار و 930 پاکت سیگار برابر با 198 هزار و 600 نخ سیگار به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی»، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین در راستای تحقق شعار سال و جلوگیری از ورود هر گونه کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، مأموران ایست و بازرسی تویسرکان اقدام به کنترل محورهای اصلی و فرعی سطح حوزه استحفاظی خود و بررسی خودروهای مشکوک کردند.

وی اظهار کرد: حدود ساعت 15 روز گذشته اکیپ مستقر در محورهای فرعی واقع در سه راهی شأن آباد به یک دستگاه خودرو رانا سفیدرنگ مشکوک و برای متوقف کردن آن اقدام می کنند که با وجود استفاده از علائم بازدارنده و اخطار مأموران ما، راننده بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت اقدام به فرار می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: عوامل تأمین امنیت این ایست و بازرسی با کشیدن سیخک دولاستیک خودرو را پنچر می کنند، اما همچنان راننده با خودرو پنچر شده به فرار به سمت روستاهای دور افتاده ادامه می دهد و در نهایت قبل از ورود به داخل روستا با تعقیب این خودرو و با شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده و همچنین سرنشین آن که قصد درگیری با مأموران و متواری شدن را داشتند با استفاده از اسپری کنترل و دستگیر می شوند.

معصومی عنوان کرد: خودرو توسط جرثقیل به مقر مبارزه با کالای قاچاق انتقال و در بازرسی از داخل آن مقدار 9 هزار و 930 پاکت سیگار برابر با 198 هزار و 600 نخ سیگار به مارک مانت و به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: این دو نفر قاچاقچی که اهل استان های غربی کشور بودند، قصد داشتند با عبور از سطح حوزه استحفاظی این شهرستان محموله قاچاق را به مرکز کشور و استان های بزرگ  انتقال دهند که با هوشیاری و عکس العمل به هنگام مأموران نیروی انتظامی متوقف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان رد ادامه با بیان اینکه موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالاو ارز برخود می کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان