آخرین اخبار

16. خرداد 1396 - 5:47   |   کد مطلب: 28839
برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛
گلبالیست تویسرکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
میلاد سوری از شهرستان تویسرکان به اولین اردوی آمادگی تیم ملی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دعوت شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ قرار است در راستای آمادگی تیم ملی گلبال کشورمان، 14 گلبالیست از سراسر کشور در یک اردوی تمرینی در  مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران گردهم جمع شوند و با تمرینات فشرده خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آماده سازند.

اسامی این 14 نفر در  نخستین اردوی تیم ملی گلبال آقایان نابینا و کم بینای کشور تشکیل شده است از؛ میلاد سوری، مصطفی نصیری، مصطفی شهبازی،رضا توکلی، خلیل شهریار نسب، مجید فلاح، محمدصادق افشاری، محمد سرنجی، محسن جلیلوند، یونس، میرزایی، محمد منصوری، سید مهدی سیاحی وجواد شیردل.

در اسامی ذکر شده نام میلاد سوری از شهرستان تویسرکان هم وجود دارد و قرار است او همراه دیگر دعوت شدگان زیر نظر مهدی نباتی و محمد ابراهیم زاده مطلق تمرینات خور را آغاز کنند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا ، اقیانوسیه که قرار است 27 مرداد ماه تا 6 شهریور ماه سال جاری در  بانکوک تایلند برگزار شود، آمادگی لازم را کسب کنند.

به گزارش رودآور اردیبهشت ماه سال جاری بود که  تیم گلبال همدان با چهار ورزشکار تویسرکانی توانست عنوان قهرمانی مسابقات گلبان کشور را از آن خود کند. تویسرکان استعدادهای بالایی در رشته ورزشی گلبال دارد و امید است تعداد افراد دعوت شده به تیم ملی از این شهرستان در اردوهای دیگر بیشتر شود.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان