آخرین اخبار

18. خرداد 1396 - 15:04   |   کد مطلب: 28879
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه تقویت بودجه نظامی برای ارتقاء امنیت کشور یک ضرورت عقلی است، گفت: از آن جا که اگر امنیت نداشته باشیم، سایر بخش ها هم خواه ناخواه درگیر می شوند، رسیدگی به این موضوع باید به جد از سوی دولت ومجلس پیگیری شود.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با ابراز همدری با خانواده شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس و حرم امام(ره)، گفت: امروز یکی از موارد ضروری که باید بیش از پیش به آن توجه داشت موضوع اصلی تأمین بودجه برای مراکز دفاعی کشور است.

تأمین اعتبار بودجه نظامی کشور وظیفه دولت و مجلس است/حوادت تروریستی هرچند کوچک هم نباید رخ دهد

وی اظهار کرد: هم دولت و هم مجلس وظیفه دارند در حد لازمی که بودجه دفاعی کشور برای برقراری امنیت نیاز دارد تأمین اعتبار داشته باشند، چرا که روز گذشته این اهمیت و توجه را برای برای ما بیشتر مشخص کرد.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: گرچه حادثه تروریستی و بیرحمانه روز گذشته در ابعاد گسترده نبود و این گونه ترورها ملت ایران را به رعب و وحشت نمی اندازد، اما باید امنیت به گونه ای باشد که همین حوادث تلخ به ظاهر کوچک هم دیگر رخ ندهد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: از این روز بایستی در راستای تأمین امنیت همه جانبه و پایدار بیش از همیشه نواقص موجود برطرف و نقاط قوت امنیتی تقویت شود و در این زمینه هم دولت و هم مجلس باید تمام سعی و تلاششان بر این باشد تا بودجه دفاعی و امنیتی کشور تقویت شود.

تقویت بودجه نظامی برای ارتقاء امنیت کشور یک ضرورت عقلی است/در دولت یازدهم با کاهش بودجه نظامی مواجه بودیم

وی با تأکید بر اینکه تقویت بودجه نظامی برای ارتقاء امنیت کشور یک ضرورت عقلی است، تصریح کرد: از آن جا که اگر امنیت نداشته باشیم، سایر بخش ها هم خواه ناخواه درگیر می شوند، رسیدگی به این موضوع باید به جد از سوی دولت ومجلس پیگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به کاهش بودجه نظامی کشور از سوی دولت یازدهم هم اشاره کرد و گفت: بودجه نظامی کشور در طی این سال ها با کاهش روبرو بوده است، گرچه در برخی زمینه ها توجهاتی هم شده و به ویژه مجلس مصوباتی خوبی را برای بودجه نظامی کشور در نظر داشته است، اما باید دولت دراین مقوله بیشتر از گذشته توجه داشته باشد و همچنین پرداخت بودجه های تخصیص داده شده به موقع باشد تا بتوانیم افزایش امنیت قدم های مثبتی برداریم.

همکاری منافقین و گروه های تفکیری داعشی مشهود است/عربستان و امریکا حامیان مالی تروریست ها در منطقه هستند

حاجی دلیگانی در ادامه به همسو بودن و همکاری جریان منافقین و گروه های تروریستی همچون داعش اشاره کرد و گفت: این گروه ها توسط عجانبی همچون عربستان از نظرمالی تأمین می شود و امریکا آنان را با تجهیزات نظامی و دیگر مسائل اطلاعاتی پشتیبانی می کند تا بتوانند آشوب در منطقه به پا کرده و و جنگ راه بیاندازند.

وی تصریح کرد: امریکا منافع خود را با فروش سلاح های جنگی تأمین می کند و با پول های غارت کرده از کشورهای خود فروخته همچون عربستان می خواهد رونقی به اقتصاد فلج شده خود ببخشد و بر اساس این پول ها، وعدهای که به مردمش داده بود را محقق کند، از این رو با پول نفت عربستان و تأمین مالی و پشتیبانی نظامی از تروریست ها منافع خود را تأمین می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در ادامه تأکید کرد: نکته حائز اهمیت، آن است که دشمنان نظام و انقلاب بدانند با این حرکت مذبوحانه راه به جایی نمی برند و کمترین اثری در عزم و اراده بر جای نمی گذارد.

به گزارش رودآور، در جریان حادثه تروریسی روز گذشته رئیس دفتر و مشاور حاجی دلیگانی هم به شهادت رسیدند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان