آخرین اخبار

19. خرداد 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 28901
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تروریست های کوردل تنها می خواستند با حمله به مردم بی پناهی که تنها برای بیان و پیدا کردن راه حلی برای مشکلاتشان به مجلس آمده بودند، رعب و وحشت در جامعه ایجاد کنند، در حالی که غافل از آن هستند که ملت ایران در حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی خود استوارتر از این حرف ها است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به حمله تروریستی به مجلس و حرم امام(ره) در هفدهم خردادماه سال جاری، گفت: آن روز مثل همیشه مجلس دستور کار خود را در صحن علنی آغاز کرد و حتی با وجود حضور تروریست ها در بخشی از ساختمان مجلس، دستور کار جلسه ادامه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: متأسفانه تروریست ها ناجوانمردانه به بخشی از ساختمان که مراجعه کنندگانی از جنس مردم بوده و کارمندانی که به مردم پاسخگو بودند حمله ور شدند و به سمت آنان شلیلک کردند و تعدادی را هم به شهادت رساندند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه افزود: خبرها کم و پیش به صحن مجلس می رسید تا آن که حدوداً ساعت 13 اتمام جلسه اعلام شد و مسئولان برقراری امنیت با شرایط خاص و توصیه های لازم نمایندگان را از یکی ازدرب ها خارج کردند و من هم جز نفرات آخری بودم که از صحن مجلس خارج شدم.

مفتح به شهادت پاسدار مجلس، شهید جواد تیموری که اصالتاً از اهالی روستای باباپیرعلی تویسرکان است اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار از تویسرکان و شهید زارع از اسدآباد از شهدای همدانی حمله تروریست ها به مجلس بودند که باید به خانواده های آنان هم تبریک گفت و هم تسلیت، چرا که شهادت نصیب فرزندانشان شده است.

وی به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حادثه تروریستی مبنی بر اینکه این حمله ناجوانمردانه ترقه بازی است و به هیچ عنوان نظام را خدشه دار نمی کند، هم اشاره کرد و گفت: تروریست های کوردل تنها می خواستند با حمله به مردم بی پناهی که تنها برای بیان و پیدا کردن راه حلی برای مشکلاتشان به مجلس آمده بودند، رعب و وحشت در جامعه به وجود آوردند، در حالی که غافل از آن هستند که ملت ایران در حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی خود استوارتر از این حرف ها است.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان