آخرین اخبار

21. خرداد 1396 - 16:20   |   کد مطلب: 28939
گلایه‌های قهرمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی
ووشو ورزش نداری است/ با قراردادهای ناچیز لیگ امرار معاش می‌کنم!
قهرمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در رشته ووشو از عدم حمایت مسئولان گلایه کرد و گفت: ووشو ورزش نداری است و وضعیت مالی خوبی بر این رشته ورزشی حاکم نیست؛ مسئولان حمایت کنند.

به گزارش رودآور؛ فرود ظفری که مدال قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در رشته ووشو را برای کشورمان به ارمغان آورده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه سختی‌های زیادی در زندگی خود کشیده و با مشکلات فراوانی در ورزش دست و پنجه نرم کرده است، اظهار داشت: دست پدرم را می‌بوسم که تا به امروز با حمایت و زحمات او به این مرحله رسیده و نامی برای خود دست و پا کرده‌ام.

وی ادامه داد: به دلیل ضعف مالی از حضور در خیلی از مسابقات محروم بوده‌ام، در خیلی از مسابقات با پول قرضی از مربی حاضر شدم اما خوشحالم که در هر رویدادی که حاضر شدم از جان مایه گذاشته و تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی به کار بسته‌ام.

عضو تیم ملی ووشو کشورمان با بیان اینکه برای یک ورزشکار حرفه‌ای سخت است که منبع درآمد نداشته باشد، گفت: من با قراردادهایی که در لیگ برتر کشور می‌بندم امرار معاش می‌کنم، این پول‌ها هم آنقدر ناچیز است که کفاف زندگی را نمی‌دهد، از طرفی هزینه‌های یک ورزشکار حرفه‌ای سنگین است.

وی که به تازگی عنوان قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور آذربایجان را کسب کرده است، از اینکه هزینه‌های البسه ووشو و سایل متفرقه این رشته سنگین است، سخن گفت و اضافه کرد: برخی نمی‌توانند لباس 700 هزار تومانی ووشو را خریداری کنند و استعدادشان از همان ابتدا که وارد این ورزش مهیج می‌شوند و چنین هزینه‌هایی را می‌بینند، می‌سوزد.

ظفری تصریح کرد: ووشو ورزشی نیست که مثل فوتبال بتوان از آن خیلی کسب درآمد کرد، ووشو ورزش نداری است و وضعیت مالی خوبی بر این رشته ورزشی حاکم نیست؛ اما اگر مسئولان حمایت کنند، در نهاوند شهر ما آنقدر استعداد خوب وجود دارد که در کنار کشتی، ووشوکاران این خطه در میادین ملی و فراملی حرف برای گفتن داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه چند سالی است عضو تیم ملی ووشو بوده اما حمایت خاصی از او صورت نگرفته است، تاکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش نهاوند و مربی خوبم همیشه به من لطف داشته‌اند، اما امیدوارم حمایت از ووشو بیش از اینها باشد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان