آخرین اخبار

21. خرداد 1396 - 21:54   |   کد مطلب: 28944
فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد:
آغاز اردوهای جهادی دانشجویی از نیمه تیرماه سال جاری در همدان
فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اردوهای جهادی و محرومیت زدایی دانشجویی استان همدان از نیمه تیرماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش رودآور و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، طیب فریادرس با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی اظهار داشت: امسال تقریبا ۶۰ گروه جهادی ۱۰ تا ۱۵۵ نفره به مناطق محروم استان همدان اعزام می شوند که ممکن است حضور افراد در اردوها تکرار شود.

وی افزود: امسال در شیوه اجرایی اردوهای جهادی تغییراتی انجام شده و علاوه بر روستاهای محروم استان، حاشیه شهرها را نیز در بخش محرومیت‌زدایی پوشش می‌دهیم.

فرمانده بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: علاوه بر تبلیغات فرهنگی در فضای شهرها، مطابق سال‌های گذشته خدمات عمرانی مانند ساخت و تعمیر مسجد، ساخت خانه عالم، نیازمندان و بهداشت، تعمیر مدرسه، برگزاری کلاس‌های تقویتی و آموزشی، دینی، مذهبی، احکام، سبک زندگی، مشاوره و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نیز انجام می‌شود.

وی گفت: امسال مناطق خزل در شهرستان نهاوند، شهر گل تپه و بخش مرکزی کبودراهنگ، پیش‌خور فامنین به عنوان مراکز برگزاری اردوهای جهادی انتخاب شده‌اند که به دلیل ادامه روند شناسایی مناطق محروم امکان افزایش این مناطق نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان