آخرین اخبار

24. خرداد 1396 - 15:45   |   کد مطلب: 28994
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان گفت: با کمک خیران در رمضان سال جاری و با توجه به اجرای طرح اکرام مددجویان قرار بر آن است تا به سه هزار و 600 خانوار تخت پوشش کمیته امداد، سبد کالا و افطاری داده شود.

به گزارش رودآور؛ «محمد مرادی» از اطعام ایتام و خانواده های مددجویان کمیته امداد در رمضان سال جاری خبر داد و گفت: در ابتدای رمضان یک هزار و 500 مددجو اطعام شدند.

وی اظهار کرد: در شب های گذشته نیز به همت خیران 600 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد تویسرکان در تالار مهرگان این شهر اطعام شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با بیان اینکه اکرام ایتام یکی از توجهات نظام به محرومان و نیازمندان است، افزود: حضور خیران و همکاری آنان در راستای حمایت از ایتام همواره نماد امید بخشی برای ما بوده است، به گونه ای که طرح اکرام ایتام زمینه را برای پهن کردن سفره افطاری آنان توسط خیران در ماه مبارک رمضان فراهم سازد.

مرادی تصریح کرد: با کمک خیران در رمضان سال جاری و با توجه به اجرای طرح اکرام مددجویان قرار بر آن است تا به سه هزار و 600 خانوار تخت پوشش تویسرکانی سبد کالا و افطاری داده شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر 460 یتیم تحت پوشش کمیته امداد تویسرکان بدون حامی مرتبط باطرح اکرام هستند و امید است که به همت خیران این ایتام نیز زیرپوشش محبت هم نوعان خود قرار گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با بیان اینکه اکرام ایتام یکی از توجهات نظام به محرومان و نیازمندان است، افزود: حضور خیران و همکاری آنان در راستای حمایت از ایتام همواره نماد امید بخشی برای ما بوده است.

مرادی از اجرای طرح حمایتی دیگری با عنوان "همیان مولا" در تویسرکان خبر داد و عنوان کرد: در این طرح در حدود یک هزار کیسه خالی بین خیران توزیع می شود و آنان در این کیسه های کالاهای ضروری و مواد غذایی از جمله برنج یا قند و چای را قرار داده و سپس به کمیته امداد تحویل می دهند تا به دست نیازمندان برسد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان