آخرین اخبار

24. خرداد 1396 - 6:01   |   کد مطلب: 29005
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه ۶۰۰ پایگاه و کانون فرهنگی در همدان برای اوقات فراغت جوانان برنامه دارند گفت: حضور ۳۵ هزار نفر در حوزه آموزش‌ در برنامه‌های اوقات فراغت استان برآورد شده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، فاضل عبادی بعد از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان اظهار داشت: در برنامه‌های اوقات فراغت امسال شاخص‌های اصلی دینی،‌ بصری، ‌اردوها و غیره پیش‌بین شده که مقاطع سنی مختلف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

عبادی هدف از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت را ایجاد شادابی و نشاط در جوانان عنوان و بیان کرد: پیش‌بینی شده در حوزه آموزش در همدان 35 هزار نفر حضور داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: در راستای برنامه‌های اوقات فراغت 320 عنوان برنامه در همدان پیش‌بینی شده است ضمن اینکه شعار امسال در برنامه‎های اوقات فراغت "شادی، بالندگی و خلاقیت" است.

محمدرضا جوادی با بیان اینکه فعالیت‌های اوقات فراغت و تابستانی کودک و نوجوان از 20 خردادماه در 40 پایگاه و مرکز ثابت سیار و پستی برگزار می‌شود، عنوان کرد: مهمترین محور فعالیت در کلاس‌های فرهنگی، ادبی، علمی، دینی و سرگرمی‌های خلاقانه است.

جوادی با اشاره به اینکه بیشتر در حوزه سرگرمی‌ها در کانون ورود می‌یابیم گفت: در حوزه کلاس‌ها و کارگاه‌های هنری دوره‌هایی را در حوزه نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، تئاتر، انیمیشن و پویا‌نمایی داریم.

وی اظهار داشت: در حوزه کلاس‌های فرهنگی دوره‌های قصه‌گویی، نشریه، روزنامه دیواری و غیره، در بخش ادبی دوره‌های شعرسرایی، مشاعره، نقد ادبی و سایر، در بخش کارگاه‌های علمی نیز در حوزه نجوم، شناخت محیط زمین، آسمان و فعالیت با موضوع دست سازه‌های من را در برنامه‌ریزی‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به حوزه فعالیت‌های دینی قرآنی گفت: در حوزه سرگرمی‌ها و بازی نیز برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان داریم.

جوادی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره افزایش کمی و کیفی در تعداد و نوع برنامه‌های اجرایی است افزود: مصادق این حرف رشد 11 درصدی عناوین برنامه‌ها نسبت به سال گذشته است ضمن اینکه رشد بیش از 12 درصد تعداد اعضا را نیز پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان