آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 16:10   |   کد مطلب: 29019
مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:
فعالیت ۱۱۰ مبلغ دینی به مناسبت شهادت امام علی(ع) در تویسرکان
مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از فعالیت ۱۱۰ مبلغ و مبلغه ویژه شهادت امام علی(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش به نقل از مهر، محمدموسی جوکار ظهر پنج شنبه در جلسه جمع بندی برنامه شب های قدر در تویسرکان اظهار کرد: ۱۱۰ نفر مبلغ و مبلغه دینی ویژه شهادت امام علی(ع) در این شهرستان فعالیت دینی دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ مبلغ و۳۰ مبلغه مقیم وابسته به شورای تبلیغ این شهرستان در ایام شهادت امام علی(ع) افزود: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام علی(ع) از نظر سیاسی، اجتماعی، عاطفی، اخلاقی و فرهنگی در مساجد، مدارس، مراکز دانشگاهی، پایگاه های بسیج، هیئات مذهبی و محافل دینی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای قلقلرود و مرکزی از جمله برنامه های این مبلغین است.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان تویسرکان نیز مهمترین برنامه های ایام شهادت امام علی(ع) را تشریح کرد.

رضا حسین وزیری هماهنگی با مداحان برای شرکت در برنامه های ایام شهادت امام علی(ع) در مساجد و هیئات مذهبی، اعزام مداحان به روستاها، مداحی، برگزاری جلسات قرآنی، ایجاد ایستگاه صلواتی در شهر و ماشین نویسی را از اهم برنامه های کانون مداحان درایام شهادت امام علی(ع) ذکر کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان نیز به تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با اعضای شورای هیئات مذهبی اشاره کرد و گفت: هماهنگی با برنامه های کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان، همکاری در زمینه برگزاری مراسم عزاداری در هیئات مذهبی و برگزاری برنامه های لیالی قدر و احیاء را از برنامه ها برشمرد.

علیرضا بیاتی برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در بین هیئات فعال شهر و روستا، سرکشی از هیئات مذهبی، برگزاری مراسم سینه زنی و دسته روی در سطح شهر در روز شهادت امام علی(ع) را از دیگر برنامه های این شورا در ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) برشمرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان