آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 20:30   |   کد مطلب: 29026
تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل آمریکا از هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی ست اول را باواگذار کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس، هفته سوم لیگ جهانی والیبال با دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا به میزبانی کشور لهستان از ساعت 19:55 به وقت کشورمان آغاز شد.

شاگردان ایگو کولاکوویچ پیش از این و در هفته اول و دوم لیگ جهانی موفق شده بودند مقابل تیم‌های بلژیک، لهستان و آرژانتین پیروز شوند و در دیدار مقابل برزیل، ایتالیا و صربستان مغلوب شده بودند.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با 7 امتیاز در رده هشتم جدول 12 تیمی لیگ جهانی قرار دارد.

 

*ست‌اول:

تیم ملی ایران به رهبری ایگو کولاکوویچ با پیراهن آبی و تیم ملی آمریکا با پیراهن قرمز وارد میدان شد.

این دیدار پایاپای آغاز شد، دو تیم امتیازات را به صورت متناوب به یکدیگر اختصاص می‌دادند اما در ادامه آمریکایی‌ها موفق شدند زودتر به امتیاز 8 برسند و ایران در امتیاز 6 بود.

در ادامه شاگردان کولاکوویچ تا امتیاز 12 اختلاف را به یک امتیاز رساندند اما در ادامه آمریکایی‌ها باز هم اختلاف امتیازات را افزایش دادند و با نتیجه 14 بر 11 پیش افتادند.

کولاکوویچ در این امتیاز وقت استراحت دریافت کرد تا آمریکایی‌ها اختلاف را بیشتر نکنند اما این اتفاق رخ نداد و امتیاز 15 هم به یانکی‌ها رسید.

در نهایت آمریکایی‌ها به امتیاز 16 رسیدند و وقت فنی دوم با امتیاز 16 بر 13 به پایان رسید.

چند اشتباه پی‌درپی از بازیکنان ایران، امتیاز آمریکایی را به 19 رساند، در حالی که ایران 14 امتیاز کسب کرده بود و اختلاف به 5 امتیاز رسید و ایگور مجبور شد تا وقت استراحت درخواست کند.

در نهایت ست اول با امتیاز 25 بر 17 به سود آمریکا به پایان رسید.

 

**ست دوم:

در این ست هم دو تیم امتیازات را در تقابل نزدیک با هم رد و بدل می‌کردند، اما شاگردان جان اسپیرو باز هم زودتر به امتیاز 8 رسیدند، در ادامه شاگردان کولاکوویچ با توپ گیری مناسب و یکی دو دفاع روی تور توانستند به امتیاز 12 برسند و با آمریکایی‌ها مساوی شدند.

در ادامه روند خوب شاگردان کولاکوویچ، ایران امتیاز 14 را بدست آورد و از آمریکا پیش افتاد.

 

ادامه دارد....

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان