آخرین اخبار

29. خرداد 1396 - 20:18   |   کد مطلب: 29092
رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان گفت: سفر وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي افتتاح پروژه‌هاي مهم بهداشتي و درماني در همدان به بعد از ماه رمضان موكول شد.

به گزارش رودآور؛ حبیب‌الله موسوی‌بهار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همدان خبر  داد و اظهار کرد: سفر وزیر بهداشت برای افتتاح پروژه‌های مهم بهداشتی و درمانی در همدان به بعد از ماه رمضان موکول شد.

وی با بیان اینکه البته وزیر تمایل داشت که در ماه رمضان به صورت نیم روزه و بعد از ظهر به همدان بیاید، گفت: ما درخواست کردیم که این سفر بعد از ماه رمضان باشد چرا که پروژه‌های افتتاحی مهمی نظیر بیمارستان نهاوند، بیمارستان اسدآباد، بیمارستان سوختگی، کلینیک ویژه، سی تی آنژیوگرافی، مرکز سلامتکده طب سنتی را در برنامه داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از کلنگ‌زنی‌ چند پروژه با حضور وزیر بهداشت خبر داد و خاطرنشان کرد: از وزیر بهداشت درخواست کردم که بعد از ماه رمضان به همدان بیاید تا حداقل در یک روز کامل یا دو روز افتتاح‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان تویسرکان در پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد، افزود: اگر بیمارستان‌های نهاوند، اسدآباد و سوختگی همدان افتتاح شوند، بیمارستان بعدی در شهرستان بهار است که در دستور کار افتتاح قرار می‌گیرد.

موسوی‌بهار از افتتاح بیمارستان شهرستان بهار طی مردادماه یا شهریورماه خبر داد و گفت: بعد از این بیمارستان، بیمارستان تویسرکان و اکباتان باقی خواهد ماند که یا پایان امسال یا اوایل سال آینده افتتاح می‌شوند.

وی در رابطه با اینکه مردم تویسرکان گلایه‌مند بودند که روند پروژه بیمارستان این شهرستان به کندی می‌رود، افزود: به نظر من این پروژه روند کندی ندارد و اداره راه وشهرسازی کار خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان