آخرین اخبار

29. خرداد 1396 - 21:19   |   کد مطلب: 29093
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خبر داد
وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در استان همدان
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از وجود 297 زندانی جرائم غیر عمد در استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان،  یدالله روحانی‌منش عصر امروز در مراسم گلریزان ستاد دیه استان همدان برای آزادسازی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد، درخواست همراهی هر کس در حد وسع برای این اقدام خیرخواهانه را داشت و اظهار کرد: یک خانواده در همدان وجود دارد که سر سال یک قلک برای ما می‌آورند که هر سال هم یک مبلغ در آن برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع‌آوری شده است، یک سال 57 هزار تومان، یک سال 37 هزار تومان و...؛

وی با بیان اینکه این خانواده به وسع خود به ستاد دیه کمک کرده و ما نیز باید قدم در این راه بگذاریم، افزود: هیأت‌های حسینی نیز برای کمک به ستاد دیه ورود کردند و یک کانال تلگرامی نیز به کمک ما آمد.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان با اشاره به آزادسازی 268 نفر که 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی داشتند، تصریح کرد: این اقدام با 7 میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق گذشت، 3 میلیارد تومان از طریق اعتبارات صندوق ، 2 میلیارد تومان از طریق بیمه‌ها، 3 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 3 میلیارد تومان نیز وام‌های قرض‌الحسنه محقق شد.

وی با بیان اینکه 54 نفر در سه ماه اول آزادی داشتیم که 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی داشتند، ادامه داد: از این میزان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان شکات گذشت کردند و مابقی نیز از محل‌های دیگر تأمین شد.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه 490 میلیون تومان نیز وام قرض‌الحسنه بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از 500 میلیون تومان نیز توسط ستاد دیه استان و مرکز تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه 297 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان داریم، گفت: بیشترین مبلغ بدهی یک میلیارد تومان است که به یک تصادف که 11 نفر فوتی داشته و به 10 سال پیش بازمی‌گردد، مربوط می‌شود و کمترین آن نیز 5 میلیون تومان است.

مدیر عامل ستاد دیه در استان همدان با بیان اینکه ما برای همه نوع کمک ارزش قائل هستیم، اظهار کرد: هر فردی به هر اندازه که می‌تواند در این راه گام بردارد، ارزشمند است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان