آخرین اخبار

31. خرداد 1396 - 19:20   |   کد مطلب: 29133
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور کوبنده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده است:محور مقاومت به رهبری ایران دستاوردهای بزرگی را در جنگ علیه تروریسم تکفیری خصوصا در سوریه و عراق کسب کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای آحاد مردم شریف ایران را به برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران؛ امسال در حالی به استقبال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس می رویم که هم در سطح داخلی و هم در سطح منطقه ای و بین المللی تحولات مختلفی را تجربه کرده ایم.

این بیانیه می‌افزاید: در سطح داخلی آحاد مردم با حضور پر شکوه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، نمایش بزرگی از وحدت و انسجام ملی و ابراز وفا داری به نظام اسلامی را به تماشا نهاد و تحسین دوستان را بر انگیخت و دشمنان ایران را خشمگین و ناامید ساخت. برنامه‌ریزی و اجرای عملیات تروریستی 17 خرداد تهران، نتیجه این خشم و ناامیدی است که به خیال خام خود به تنبیه ملت ایران و انتقام از آنان پرداختند. بی‌تردید سیلی قدرتمندانه موشکی پاسداران غیور انقلاب اسلامی هشداری جدی به متعرضین به امنیت و آرامش جامعه ایران بود.

در این بیانیه تاکید شده است: در سطح منطقه‌ای محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را در جنگ علیه تروریسم تکفیری خصوصا در سوریه و عراق کسب کرد و از سوی دیگر نظام سلطه به رهبری امریکا و همکاری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانی جاهلیت عرب به سردمداری آل سعود خائن، توطئه شیطانی را علیه امت اسلام و محور مقاومت تدارک دیده اند؛ فروش گسترده سلاح به رژیمهای منحط و فاسد عربی، تروریست خواندن حزب الله لبنان و جنبش اسلامی حماس و اعلام تشکیل یک ائتلاف صهیونیستی ، امریکایی و عربی علیه ایران و جریان مقاومت در کنفرانس ذلت بار ریاض از جمله ابعاد این توطئه مشترک است. ادامه جنگ تحمیلی آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن و مردم مسلمان و مظلوم بحرین از مسائل مهم امروز جهان اسلام محسوب می شود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزوده است:  در سطح بین المللی نیز نمایان شدن هرچه بیشتر دشمنی‌های امریکا با ایران اسلامی با حضور تیم جدید دولتی در کاخ سفید از حوادث مهم است. دولت جدید امریکا همه تعهدات خود را در توافق بین المللی برجام زیر پا نهاده و ضمن تصویب تحریم های جدید علیه ایران، وزیر خارجه اش رسما از تغییر نظام در ایران سخن می راند.

در این بیانیه تاکید شده است: بر این اساس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه مبارزان و شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف و نیز شهیدان والامقام محور مقاومت، خصوصا شهدای عزیز مدافع حرم؛ از آحاد مردم دعوت می کند با حضور گسترده، کوبنده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و انسجام ملی خود را در صیانت از آرمان های بلند انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند و همچون گذشته توطئه‌های دشمنان پیدا و پنهان اسلام، مسلمانان، جریان مقاومت و ایران اسلامی را با حضور خود ناکام بگذارند و نشان دهند که همانگونه که امام بزرگوار و رهبر عزیز انقلاب تاکید دارند، ملت ایران یاورانی گرامی تر و بزرگتر از مردم عصر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم برای اسلام هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان