آخرین اخبار

1. تير 1396 - 6:21   |   کد مطلب: 29144
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آزادسازی قدس شریف از آرمان والای انقلاب اسلامی است و ملت انقلابی ما هیچ گاه نه تنها تن به سازش با استکبار جهانی نمی دهند بلکه به دنبال همراه کردن آزادمردان جهان برای ایستادگی در برابر زورگویی های قدرت های پوشالی مستکبر هستند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآوربا اشاره به اینکه روز قدس، روز اتحاد مسلمانان برای نابودی صهیونیست کودکش است، گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی امام(ره) دور اندیشی ایشان برای آزادسازی قدس شریف در راستای اتحاد، انسجام و همبستگی مسلمانان سراسر دنیا به منظور نابود ساختن رژیم اشغالگر قدس است.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب نیز روز قدس چیزی فراتر از این حرفا است و روزی است که همه در برابر استکبارجهانی قدم علم می کنند، از این رو، روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و ظلم ستیزان است، روزی که مردم با گرامیداشت آن خواهان آزادسازی قدس شریف، یعنی قبله اول مسلمین هستند.

 صهیونیست نابود شدنی است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: روز قدس امسال با توجه به شرایط موجود و حمله کور تروریست ها به مجلس و ترقه بازی آنان و در مقابل آن انتقام گیری سپاه پاسداران با اقتدار تمام، ویژه تر از هر سال است، چرا که به همگان نشان می دهد که ایرانیان به دنبال نابودی جنایتکاران از جمله تروریست های دست پرورده های اسراییل و امریکا هستند.

محال بودن جمع سازش و استکبارستیزی 

مفتح تأکید کرد: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آزادسازی قدس شریف از آرمان والای انقلاب اسلامی است و ملت انقلابی ما هیچ گاه نه تنها تن به سازش با استکبار جهانی نمی دهند بلکه به دنبال همراه کردن آزادمردان جهان برای ایستادگی در برابر زورگویی های قدرت های پوشالی مستکبر هستند.

 

وی تصریح کرد: خشم و انزجار ملت های استکبارستیز در سال های اخیر در برابر ستم ها و ظلم های ظالمان جهان به اوج رسیده است و به فضل الهی رژیم غاصب صهیونیستی و به فرموده مقام معظم رهبری به زودی نابود می شود.

دعوت از مردم برای حضور پرشور و شعور در راهپیمایی روز قدس

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: امسال نیز همانند هر سال مردم استان همدان و به ویژه مؤمنان روزه دار تویسرکانی با حضور فشرده و پر رنگ خود در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس، پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را بیش از پیش نمایان می سازند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان