آخرین اخبار

1. تير 1396 - 12:08   |   کد مطلب: 29147
فرماندار تویسرکان از افتتاح بیمارستان قائم(عج) تویسرکان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در نشست بررسی روند اجرایی بیمارستان قائم(عج) تویسرکان گفت: با توجه به جلسه بررسی میزان پیشرفت اجرایی بیمارستان قائم(عج) در تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار همدان و متولیان امر تصمیم بر آن شد تا بیمارستان قائم تویسرکان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به برخی انتقادات درخصوص کند بودن روند اجرایی این پروژه، اظهار کرد: با وجود آن که این پروژه تا مدتی عملیات اجرایی آن متوقف شده بود، اما با پیگیری های انجام شده خوشبختانه در ردیف بودجه قرار گرفت و اکنون در دست تکمیل شدن است.

فرماندار تویسرکانی در ادامه از آسفالت شدن 10 کیلومتر از طرح دو بانده محور تویسرکان ـ کنگاور خبر داد و افزود: در حال حاضر این 10 کیلومتر زیربار ترافیک رفته و قرار بر آن است تا 6.5 کیلومتر باقی مانده هم تا سه راهی فرسفج در هفته دولت و در سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مومیوند همچنین به در دست مطالعه بودن تعریض محور توریستی تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه اشاره کرد و گفت: طی تصمیات گرفته شده در آذر ماه سال جاری مرحله نخست عملیات اجرایی آن آغاز می شود و مرحله دوم آن نیز سال بعد و درآذر ماه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن ساماندهی طرح راه های روستایی در تویسرکان، گفت: راه های روستاهای مراد آباد، نقده، ترمیانک، مین آباد، سوتلق، جعفریه و قلی لاله در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسند.

 

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان