آخرین اخبار

1. تير 1396 - 5:39   |   کد مطلب: 29158
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: نماز عید سعید فطر با حضور گروه های مختلف مردم در بیش از ۱۰۰ منطقه این شهرستان اقامه خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: نماز جماعت عید سعید فطر با حضور مردم و به امامت  روحانیون اعزامی اداره تبلیغات اسلامی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان همزمان با عید سعید فطر اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام ۱۰۰مبلغ بومی، اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، روحانیان شورای تبلیغ، طرح هجرت و مستقر و طلاب واجد شرایط مدرسه علمیه شیخ علیخانی و کوثر تویسرکان، افزود: این آیین مذهبی در شهر تویسرکان به امامت حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان و در شهرهای فرسفج به امامت حجت‌الاسلام حسیم قاسمی و در شهر سرکان به امامت حجت‌الاسلام سید محمد رضیئی و به شکل متمرکز اقامه خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از بهره مندی ۱۵ هزار نفر از برنامه های شب های قدر در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند گفت: لیالی قدر شب های گشودن سفره دل و ریختن اشک نیاز و فصل گریستن در آستان آفریدگار غفار است و درشب های احیاء ۱۰۰ نفر مبلغ و مبلغه در شهرستان تویسرکان و در مساجد وحسینیه های این شهرستان درکنار اقامه نماز جماعت برنامه های مختلف فرهنگی را باحضور اقشارمختلف مردم برگزارکردند به طوریکه بیش از۱۵ هزار نفر ازاین برنامه ها وبهره مند شدند.

وی با بیان اینکه آیین شبهای قدر با حضور بیش از ۱۰۰ ذاکر و مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ۲۰۹ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه ۷ دهستان در بخش های مرکزی و قلقلرود برگزار شد، افزود: قرائت دعای توسل، خواندن قرآن کریم، نماز قضا و مراسم قرآن برسرگرفتن و سخنرانی مبلغان درخصوص فضائل شب های قدر از دیگر برنامه های این آیین معنوی بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان