آخرین اخبار

3. تير 1396 - 7:50   |   کد مطلب: 29190
شهردار تویسرکان گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و به منظور فراهم آمدن محیطی سالم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان پارکی در شهرک طالقانی شهر تویسرکان با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال احداث شد.

به گزارش رودآور؛ محمد‌کاظم گمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از بهسازی و جدول‌گذاری گسترده معابر خیابان تازه تأسیس 16 متری سرابی با بلوک پرسی به طول یک‌هزار و 300 متر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های سطح شهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهرک طالقانی شهر تویسرکان و به منظور فراهم آمدن محیطی سالم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ساکن در این شهرک پارکی با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال احداث شد.

شهردار تویسرکان فعالیت‌های انجام شده برای احداث پارک را شامل عملیات خاکبرداری و خاکریزی، لاشه چینی زیر جداول، سنگ فرش با سنگ لاشه، موزاییک‌کاری، نصب پله‌ها، اجرای باکس گل، نصب وسایل بازی و آماده سازی برای گل‌کاری و چمن‌کاری دانست.

وی به خرید یک دستگاه لودر در راستای نوسازی ماشین آلات شهرداری اشاره کرد و افزود: 50 درصد از هزینه خرید دستگاه لودر توسط سازمان شهرداری‎‌ها و 50 درصد دیگر توسط شهرداری و دهیاری‌های کشور تأمین شده است.

گمار گفت: شهرداری به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر اقدام به کندن و روکش آسفالت خیابان حافظ شرقی حد فاصل چهارراه حافظ تا فروشگاه فرهنگیان به طول 420 متر و عرض 12 متر با کندن آسفالت قدیمی با دستگاه تراش کرد.

وی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت بلوار شهید بهشتی به طول 600 متر و عرض 12 متر شامل عملیات کندن آسفالت قدیم با دستگاه تراش، با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور محورهای شهری انجام شد.

شهردار تویسرکان در ادامه سخنانش بیان کرد: به منظور زیباسازی و تکمیل محوطه آرامگاه میررضی آرتیمانی با اجرای عملیات دیوار چینی با سنگ لاشه، اجرای بتن روی دیوار، فرش کف با سنگ گرانیت، جدول بتنی و اجرای آجر جالیز  در سال 95 صورت گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین با هدف مناسب‌سازی سطح کوچه‌ها، خیابان‌ها و رفع مشکلات آسفالت و گسترش مدیریت شهری و یا بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری، عملیات زیرسازی و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی شهر تویسرکان سال گذشته اجرایی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان