آخرین اخبار

15. تير 1396 - 7:38   |   کد مطلب: 29367
مدیر شهرک صنعتی تویسرکان با اشاره به راه اندازی کلینیکی برای صنعتگران این شهرستان گفت: ارائه راهکارهایی متناسب با تحقق شعار سال، آشنایی مستقیم با مشکلات واحد ها، عارضه یابی مشکلات صنعتی و راهنمایی صنعتگران درخصوص رفع مشکلات آن ها از جمله اهداف برگزاری چنین برنامه هایی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در راستای عمل به شعار سال ۱۳۹۶ اولین روز از اجرای کلینیک مشاوره صنعت در شهرستان تویسرکان با ویزیت ۱۲ واحد از کارخانه های مستقر در شهرک ونواحی صنعتی تویسرکان در محل دفتر مدیریت شهرک صنعتی تویسرکان برگزار شد و مدیران واحدها با ارائه مشکلات خود، مشاوره خاص موضوع را دریافت کردند.
 هزینه این کلینیک توسط مدیریت شهرک صنعتی تویسرکان پرداخت شده و برای واحد ها رایگان است.

 به گفته «کولیوند» مدیر شهرک صنعتی تویسرکان، بررسی و ارائه مشاوره و راهکار های اجرایی و علمی درخصوص مشکلات واحدهای صنعتی در این کلینیک توسط مدیران دستگاه های دولتی و مشاوران باتجربه انجام می شود و سپس رفع مشکلات واحد های صنعتی رصد و پیگیری خواهد شد.

او اظهار کرد: واحد های صنعتی خارج از شهرک هم میتوانند در این کلینیک شرکت کنند.

مدیر شهرک صنعتی تویسرکان افزود: ارائه راهکارهایی متناسب با تحقق شعار سال، آشنایی مستقیم با مشکلات واحد ها، عارضه یابی مشکلات صنعتی، راهنمایی صنعتگران درخصوص رفع مشکلات آن ها، ارائه راهکارهای عملی به صنعتگران و عملیات بازدید میدانی مستقیم از واحدهای تولیدی از جمله اهداف برگزاری چنین برنامه هایی است.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان