آخرین اخبار

24. تير 1396 - 0:44   |   کد مطلب: 29544
مدیرعامل باشگاه پاس گفت: نزدیک به یک میلیارد تومان از بد‌هی‌های باشگاه تسویه شده ‌و این در حالی است که بوجه امسال ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش رودآور؛ محمد تقی رحیمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که از سال‌های گذشته بدهی‌های زیادی بر روی دست باشگاه پاس مانده است اظهار داشت: از زمانی که در این باشگاه مسئولیت گرفتم بخش عمده‌ای از تمرکز خود را صرف بدهی‌های پاس کردم.

وی افزود: بدهی‌های پاس شامل دو بخش است. بخش اول بد‌هی‌هایی که برای دریافت آنها پرونده شکایت تشکیل شده و بخش دوم بدهی‌هایی که هنوز پرونده‌ای برای آنها باز نشده است.

رحیمی با بیان این که تاکنون نزدیک به 350 میلیون تومان از بدهی‌های دارای پرونده را تسویه کردیم گفت: لفته حمیدی، ابراهیم میرزاپور، مهدی پورمسلمی، علی عبادی و تنی چند از بازیکنان و مربیان سابق پاس از جمله افرادی بودند که با آنها تسویه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 700 میلیون تومان هم از بدهی‌هایی که پرونده برای آنها تشکیل نشده تسویه شده است.

مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد: بخش عمده این تسویه حساب‌ها با رایزنی، تعامل و تفاهم با طلبکاران و بدون پرداخت پول صورت گرفته است. در این مدت با بسیاری از طلبکاران جلسه داشتیم و با تلاش شبانه روزی و تماس‌های مکرر موفق شدیم رضایت آنها را یا بدون پرداخت پول یا با پرداخت درصد کمی از بدهی بگیریم.

پرداخت قصد دوم کوتو

رحیمی از پرداخت قسط دوم کریدنس کوتو بازیکن اسبق پاس هم که شکایتش منجر به کسر 6 امتیاز از باشگاه پاس در فصل گذشته شد خبر داد و اظهار داشت: قسط آخر این بازیکن نیز به مبلغ 7 هزار و 500 دلار باید بیستم شهریورماه پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه پاس در مورد بودجه فصل جدید باشگاه پاس نیز گفت: با آنکه بودجه سال گذشته ما محدود بود، بودجه امسال نسبت به فصل گذشته 30 درصد کاهش داشته و باید با دقت بسیار این بودجه را مدیریت کنیم تا در ادامه مسیر به مشکل برنخوریم.

وی عنوان کرد: در حال توافق نهایی با یک حامی مالی هستیم که درصورت رسیدن به توافق نهایی با این حامی مالی اتفاقات خوبی در آینده نزدیک برای باشگاه پاس خواهد افتاد.

ناز بازیکن را نمی‌خریم

رحیمی با اشاره به این که همچنان به استفاده از بازیکنان بومی در باشگاه پاس اعتقاد داریم عنوان کرد: متاسفانه برخی از بازیکنان فصل گذشته برای عقد قرارداد با باشگاه خواسته‌های غیرمعقولی دارند و به همین دلیل تا این لحظه نتوانستیم با این بازیکنان به توافق برسیم.

وی با بیان این که ناز هیچ بازیکنی را نمی‌خریم تاکید کرد: کادر فنی جایگزین مناسب برای این بازیکنان در نظر گرفته که در صورت لزوم با این بازیکنان به توافق خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان