آخرین اخبار

25. تير 1396 - 18:35   |   کد مطلب: 29576
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ووشوکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور صاحب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز شدند.

به گزارشرودآور؛ غلامحسن اکبری با اشاره به درخشش بانوان ووشوکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم ووشوی بانوان ملایر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با حضور قدرتمند خود در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک لوهان چوان موفق شد با کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز با دستی پر به زادگاه خود ملایر بازگردند.

وی افزود: این مسابقات تیرماه سال جاری در استان قم برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نفرات مدال‌آور ملایری گفت: در این رقابت ها فاطمه چگینی و شقایق روحیان صاحب مقام اول و  فاطمه ملکی، ریحانه ترک تبریزی، فاطمه علی حسینی و فاطمه ملکی صاحب مقام دوم شدند.

اکبری عنوان کرد: همچنین زهرا حجارزاده، ندا مرادی و مهدیس کاشانی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی بابیان اینکه ووشو ملایر در جایگاه خوبی قرار دارد و بیش از ۲۵۰ نفر در این رشته فعالیت می‌کنند، بیان کرد: شهرستان ملایر در رشته ووشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ازلحاظ امکانات و زیرساخت، هیئت ووشو ملایر دارای خانه اختصاصی است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: استقبال بانوان ملایری از این رشته بسیار خوب است و بیش از ۱۱۰ نفر از بانوان ملایری در این رشته فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان