آخرین اخبار

25. تير 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 29578
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: رقابت‌های اسکیت فری استایل قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان با درخشش ورزشکاران همدانی به پایان رسید.

به گزارشرودآور، مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش نونهالان همدانی در رقابت‌های فری استایل قهرمانی کشور اظهار داشت: رقابت‌های اسکیت فری استایل در رده سنی نونهالان باهدف کشف استعدادها و نخبه گزینی ورزشکاران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که تحت عنوان گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و تکریم اخلاق ورزشی در سالن ورزشی شهید طحانی شهررضای اصفهان برگزار شد ورزشکاران همدانی خوش درخشیدند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره نتایج اسکیت‌بازان همدانی گفت: در رده سنی ١٢-١٤ سال پارسا مرادی و امیرحسین ظاهری به ترتیب اول و دوم شدند و علی آیینی در رده سنی زیر ١٦ سال به مقام سوم دست‌یافت.

مجیدی عنوان کرد: همچنین در مسابقات لیگ برتر فری استایل دختران تیم همدان به مقام پنجم کشور دست‌یافت.

وی با اشاره به پیشرفت اسکیت استان‌همدان بیان کرد: آمار ورزشکاران بیمه‌شده در این رشته در همدان افزایش ۵۰ برابری دارد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: در شهرستان‌های استان نیز اسکیت رشد داشته و ملایر بعد از همدان پایلوت رشته سرعت است.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان بابیان اینکه همدان پایلوت اسکیت منطقه غرب کشور است، گفت: بعد از ملایر، نهاوند هم از شهرستان‌های خوب استان همدان در رشته اسکیت است اما باز هم ضعف در زیرساخت‌ها مانع بزرگی در پیشرفت این ورزشی در نهاوند بوده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان