آخرین اخبار

27. تير 1396 - 18:52   |   کد مطلب: 29591
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان:
تخلفات باشگاه‌های ورزشی همدان با جدیت پیگیری می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: تخلفات باشگاه‌های ورزشی در همدان با جدیت پیگیری می‌شود و هیچ‌گونه اغماضی در این رابطه صورت نمی‌گیرد.

به گزارش رودآور؛ رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید نظارت بر شهریه باشگاه‌های ورزشی همدان در فصل تابستان اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت یکی از اعضای کمیته نرخ‌گذاری شهریه باشگاه‌های ورزشی است و این اداره کل باید نرخ تورم امسال را اعلام کند تا براساس آن بر میزان شهریه‌های سال گذشته اضافه شود.

وی افزود: اگر بدون نظر و مشورت این مجموعه نرخ‌گذاری صورت گیرد مستقیم با باشگاه‌ها برخورد قانونی انجام خواهد شد که این موضوع جایز نیست و در حال حاضر منتظر دریافت نرخ امسال هستیم.

منعم با بیان اینکه متأسفانه علی‌رغم مکاتبات و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته تاکنون نرخ جدیدی به ما اعلام نکرده‌اند، گفت: همچنان منتظریم تا نرخ قانونی را به ما اعلام کنند و افزایش ها صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان همچنین با اشاره به موضوع درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان در زمینه درجه‌بندی باشگاه‌های ورزشی، در حال تنظیم اساس‌نامه و دستورالعملی است که طبق آن‌ تمام کشور به‌طور یکسان و هماهنگ موضوع درجه باشگاه‌ها را مدنظر داشته باشند و هر باشگاهی بر اساس نوع و درجه از متقاضیان خود شهریه دریافت کند.

منعم عنوان کرد: بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان نظارت دقیق بر شهریه‌های باشگاه‌های ورزشی استان همدان را در اولویت برنامه قرار داده اند.

وی بابیان اینکه مردم می‌توانند شکایت خود از باشگاه‌های ورزشی استان همدان را به قسمت بازرسی اداره کل اعلام کنند، عنوان کرد: تخلفات باشگاه‌های ورزشی در همدان با جدیت پیگیری می‌شود و هیچ‌گونه اغماضی در این رابطه صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان