آخرین اخبار

29. تير 1396 - 16:59   |   کد مطلب: 29619
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان:
دو و میدانی‌کار همدانی بر سکوی نخست مسابقات دانش‌آموزی ایستاد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه نخست دو و میدانی‌کار همدانی در مسابقات دانش‌آموزی دوره متوسطه دوم خبر داد.

به گزارش رودآور؛ عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 515 دانش‌آموز دختر و پسر در 11 استان در رشته‌های مختلف وزشی به رقابت با سایر استان‌ها می‌پردازند، اظهار کرد: دانش‌آموز محمد حاصلی نماینده استان همدان در مسابقات دو ومیدانی توانست رتبه نخست را به دست آورد.

وی با بیان اینکه کسب ورزشکاران دو و میدانی در یک رقابت نفس‌گیر در ماده 1500 متر به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: محمد حاصلی دانش‌آموز دوره متوسطه دوم از منطقه جوکار توانست از سایر رقبای خود پیشی گرفته و به جایگاه نخست دست یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه محل برگزاری مسابقات دو ومیدانی ویژه پسران در شهر سنندج در حال برگزاری است، افزود: کسب این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی دانش‌آموزی و خانواده این ورزشکار و مجموعه آموزشی تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر اینکه سفر کاروان ورزشی با نام «سردار حاج حسین همدانی» به 11 نقطه از کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: با اعزام کاروان با این نام مجموعه آموزش و پرورش قصد آن داریم تا در کنار ورزش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

لازم به یادآوری است در این دوره از مسابقات نماینده استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به ترتیب در رده‌های پایین‌تر از همدان قرار رفتند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان