آخرین اخبار

30. تير 1396 - 13:44   |   کد مطلب: 29625
فراخوانی 12 ساعته گردان الی بیت المقدس تویسرکان از ساعت 6 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 18 با برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی به منظور حفظ و انجسام نیروهای بسیجی و نیز بالابردن توان جسمانی آنان ادامه دارد.

«مصطفی محمودی» فرمانده حوزه مقاومت المهدی(عج) تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه فراخوانی گردان الی بیت المقدس این شهرستان، گفت: این فراخوانی از ساعت 6 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 18 عصر در منطقه امامزاده ناصر(ع) ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این گردان تنها گردان الی بیت المقدس نوع اول شهرستان است که امروز از محل حوزه مقاومت تا محل تجمع و برگزاری رزمایش یعنی مسیری به مسافت 12 کیلومتر را به صورت ستون کشی پیاده روی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت المهدی(عج) تویسرکان افزود: در محل تجمع نیز کلاس های آموزشی تئوری و عملی از جمله؛ سلاح کشی، تاکتیک، رزم و نیز مباحثی سیاسی و عقیدتی برگزار شده و در حال برگزاری است و بسیجیان این گردان پس از اتمام کار عصر امروز 12 کیلومتر محل رزمایش تا مرکز تویسرکان را به صورت ستون کشی پیاده روی می کنند.

محمودی در ادامه عنوان کرد: حفظ و انسجام و افزایش توان رزمی و آمادگی جسمانی و بالابردن قدرت رویارویی بسیجیان در مقابله به هرنوع تهدیدی از سوی دشمنان از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی افزود: هر ساله این نوع فراخوانی ها به صورت 12 ساعته، 24 ساعته و سه روزه برای بسیجیان برگزار می شود تا در کنار هم بودن و وحدت را به خوبی بیاموزند و مهمتر از همه از تحربیات یکدیگر برای ارتقاء توانمندی های خود بهره ببرند.

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان