آخرین اخبار

31. تير 1396 - 15:58   |   کد مطلب: 29633
در آستانه پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی تویسرکان؛ مسابقات شطرنج سریع غرب کشور به میزبانی این شهرستان برگزار شد و با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مسابقات شطرنج سریع غرب کشور به میزبانی تویسرکان و با حضور 100 شطرنج باز روز گذشته به کار خود پایان داد.

در پایان برگزاری این دوره از مسابقات که در آستانه پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی تویسرکان بود به منتخبین جوایز و لوح تقدیر نیز اهدا شد.

و امیر دلاوری شطرنج باز همدانی در جایگاه نخست ایستاد و  میلاد ویسی از کرمانشاه و امیرمحمدحمیدی از اراک به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین یاشارموحدی از همدان، سیدمحمدسیدحسینی از نهاوند، روح الله رستمی از قروه، بهرنگ مهدی آبادی از کرمانشاه،  ساسان علی بابایی از همدان و اشکان ویسی از کرمانشاه هم به ترتیب در رده های چهارم تا نهم مسابقات شطرنج سریع غرب کشور قرار گرفتند.

عنوان بهترین بازیکن پیشکسوتان نیز به حمیدالله نورعلیی از نهاوند رسید و بهترین بازیکن رده سنی 12سال هم محمدنعیم کلوندی دیگر شطرنج باز همدانی به دست آورد.

و همچنین محمدعرشیا آقامحمدی از همدان بهترین بازیکن رده سنی 16 سال شناخته شد.

ناگفته نماند که ثنا مالمیر از تویسرکان، عنوان بهترین بازیکن بخش بانوان را به دست آورد و بهترین بازیکن زیرریتینگ 1800 هم پیمان زیبا کردار از کرمانشاه به خود اختصاص داد و هردادزولفیان از همدان نیز بهترین بازیکن زیرریتینگ 1600 بود.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان