آخرین اخبار

31. تير 1396 - 11:51   |   کد مطلب: 29643
رئیس هیأت سوارکاری همدان از قهرمانی سوارکار نونهال همدانی در رقابت‌هاي اسب‌هاي اصيل ايراني خبر داد.

به گزارش رودآور؛ سید وحید برقعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به درخشش سوارکار همدانی در رقابت‌های اسب‌های اصیل ایرانی، اظهار کرد: فرزاد سهیل‌قاسمی سوارکار خوش‌آتیه نونهال استان با هدایت ابوالفضل افتخاری موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات و ایستادن بر سکوی اول شد.

وی به حضور سه سوارکار استان در رقابت‌های اسب‌های اصیل ایرانی اشاره کرد و گفت: فرزاد سهیل‌قاسمی، ابوالفضل افتخاری و محسن حدادیان سوارکاران اعزامی استان در این رقابت‌ها بودند ه به منظور رقابت با دیگر سوارکاران نونهال و نوجوان کشور به میدان رفتند.

رئیس هیأت سوارکاری همدان بیان کرد: مسابقات با حضور سوارکاران نونهال، نوجوان و بزرگسالان کشور در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد که سوارکار همدانی موفق به کسب عنوان در رده نونهالان و نوجوانان شد.

وی به عملکرد دیگر سوارکار همدانی حاضر در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: ابوالفضل افتخاری دیگر سوارکار اعزامی استان در رده بزرگسالان پس از رقابت با حریفان در جایگاه ششم این رده سنی قرار گرفت.

برقعی در ادامه با اشاره به کسب عنوان فرزاد سهیل‌قاسمی در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب CSIJ، تصریح کرد: این سوارکار موفق استان چندی پیش نیز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در رده نونهالان مسابقات بین‌المللی پرش با اسب CSIJ شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان