آخرین اخبار

31. تير 1396 - 17:54   |   کد مطلب: 29645
رئیس هیات فوتبال همدان خبر داد
5 همدانی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان
رئیس هیات فوتبال استان همدان از دعوت پنج فوتبالیست این استان به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان خبر داد.

به گزارش  رودآور؛ عباس صوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال استان، پنج بازیکن جوان همدانی همزمان به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شده‌اند که این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه فارغ از استعداد خوبی که این بازیکنان دارند، حمایت‌های هیات فوتبال در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده است، تصریح کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه این اردوی آماده‌سازی در دو گروه و در مجموعه ورزشی یزدان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: اردوی اول که متعلق به گروه اول خواهد بود از عصر فردا آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت؛ در این گروه محمد کریمیان از همدان حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اردوی دوم در گروه بعدی از عصر سه‌شنبه آغاز خواهد شد، افزود: آرین مهری، پارسا سبزیان، امین کولانی و علی آقامحمدی همگی از همدان در این مرحله از اردوی آماده‌سازی حاضر خواهند بود.

صوفی در پایان با اشاره به نشست اخیر هماهنگی مسئولان فدراسیون و استان همدان به منظور میزبانی رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا، بیان کرد: قطع به یقین تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزاری این مسابقات با همکاری و حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان