آخرین اخبار

31. تير 1396 - 0:55   |   کد مطلب: 29646
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسوولان در برخورد با نفوذ کم‌کاری کرده‌اند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مسوولان در وظیفه خود در برخورد با نفوذ کم‌کاری و بی‌توجهی کرده‌اند، گفت: افراد نفوذی به دنبال تزریق فرهنگ مبتذل غرب در بخش‌های مختلف هستند.

به گزارش رودآور؛ سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فرمان «آتش به اختیار» برگرفته از فرهنگ نظامی است، اظهار کرد: زمانی که یگان، گردان و یک گروهان در مقابله با دشمن شرایطی برای آن فراهم شود که امکان دسترسی به نیروهای پشت سر خود را نداشته باشند فرد در این شرایط « آتش به اختیار» است و می‎تواند بدون دستور مافوق خود تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه فرمان «آتش به اختیار» موضوعی است که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه دوم عید سعید فطر در جامعه بین نخبگان، زبدگان و فرزانگان مطرح شده و نظر رهبری در « آتش به اختیار» مربوط به عرصه فرهنگی است، افزود: در عرصه فرهنگی نفوذهایی انجام شده و به دنبال این هستند که فرهنگ مبتذل غرب را در بخش‌های مختلف به خورد جامعه بدهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه رهبری فرمودند که نفوذ در دو نقطه صورت می‌گیرد، یادآور شد: یکی در مردم و دیگری در مسوولان، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران، که متاسفانه این نفوذ در بین تصمیم‌گیران در عرصه فرهنگی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگ به جای پرداختن به مسائل اصلی، اساسی و ریشه‌ای درگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای متدین و انقلابی و کسانی که قلب آنها برای ارزش‌های نظام، اسلام و کشور می‌تپد می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات، ابتکارات، خلاقیت‌ها و نوآوری در مقابل هجمه نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی بایستند.

ابوحمزه با تاکید بر اینکه این نیروها باید تمام ظرفیت خود را پای کار بیاورند، یادآور شد: در عرصه شعر، هنر، فیلم‌سازی، تئاتر و فیلم‌سازی و...، این نیروها می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی، خلاقیت و نوآوری کارهایی را انجام داده و نفوذی که دشمن در عرصه فرهنگی ایجاد کرده را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مسوولان در مقابل نفوذ کم کاری و بی‌توجهی کرده و وظیفه خود را انجام نمی‌دهند، گفت: در چنین شرایطی نیروهای انقلابی باید با بهره‌گیری از فرمان «آتش به اختیار» تکلیف الهی، شرعی و قانونی خود را با رعایت همه نکات انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه «آتش به اختیار» یک حق و یک تکلیف است، گفت: هر حقی یک تکلیف و هر تکلیفی یک حقی ایجاد می‌کند که در خصوص «آتش به اختیار» نیز صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند در بحث «آتش به اختیار»، هر کاری را بی‌حساب و کتاب انجام دهند که این درست نیست، افزود: «آتش به اختیار» یک تفکر، اندیشه و حرکت رو به جلو است چون آنهایی که باید تکلیف خود را انجام دهند دلزده و وازده‌اند و در انفعال قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان