آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 13:10   |   کد مطلب: 29677
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای و 10 خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاي امنیت اجتماعی در تویسرکان خبر داد و گفت: کالای قاچاق مکشوفه در این طرح به ارزش یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش رودآور؛ محمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از دستگیری پنج سارق حرفه‌ای و 10 خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط تمام یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی به منظور جلوگیری از سرقت و وقوع جرایم خرد در سطح حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح یک فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت مغازه و دو دستگاه خودرو مسروقه کشف و پنج سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه حین اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مقدار دو کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا 25 نفر معتاد و 10 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند گفت: همچنین در ادامه این طرح تعداد 67 موتورسیکلت متخلف و مزاحم و 21 دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی از توقیف یک کامیون حامل 200 رأس دام غیر مجاز، میزان 3 تن برنج خارجی، یک‌هزار و 117 ثوب البسه و 110 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش کالای قاچاق مکشوفه در این طرح یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان