آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 7:30   |   کد مطلب: 29679
مدیر فرودگاه همدان خبر داد
اعزام 25 کاروان حج تمتع از فرودگاه همدان
مدیر فرودگاه همدان از اعزام 25 کاروان حج تمتع از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: از این 25 کاروان 13 کاروان از همدان و 12 کاروان از استان کردستان است.

به گزارش رودآور؛ سهراب کلوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرواز حجاج اعزامی از همدان و کردستان از فرودگاه همدان خبر داد و اظهار کرد: در مجموع 25 کاروان از این دو استان به موسم حج اعزام خواهند شد که 13 کاروان از همدان و 12 کاروان از کردستان است.

وی با بیان اینکه میانگین روزانه چهار کاروان از همدان به عربستان اعزام خواهند شد، ادامه داد: این پروازها از دهم مردادماه آغاز شده و تا 16 مردادماه ادامه دارد.

*توسعه فضای ترانزیتی فرودگاه همدان

مدیر فرودگاه همدان از توسعه فضای ترانزیتی فرودگاه خبر داد و گفت: این مسئله نسبت به فضای موجود سه برابر توسعه یافته تا زائران راحت‌تر بتوانند در ترانزیت منتظر باشند.

وی از احداث نمازخانه 250 متری فرودگاه خبر داد و افزود: برای استقبال‌کنندگان زائران حج نیز در محوطه فرودگاه حدود 18 دهنه سرویس بهداشتی و تعدادی حمام ویژه زائران اهل تسنن پیش‌بینی شده است.

کلوندی به برگزاری جلساتی با نهادهای مختلف شامل اداره گذرنامه، گمرک، بانک ملی، هواشناسی، اورژانس و مرکز بهداشت اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با نهادهای ذیربط انجام شده و همه تمهیدات برای اعزام حجاج فراهم است.

*ظرفیت پارکینگ فرودگاه همدان 700 تا 800 خودرو است

وی با اشاره به آمادگی فرودگاه همدان برای پذیرایی از زائران و مستقبلان یادآور شد: پارکینگ فرودگاه همدان ظرفیت پذیرایی از 700 تا 800 خودرو را دارد.

مدیر فرودگاه همدان از بازدید شهردار همدان از محوطه خارجی فرودگاه خبر داد و بیان کرد: با توجه به خاکی بودن این محوطه و بروز مشکلاتی در سال‌های قبل، شهرداری بنا دارد یا اجازه پارک در این محوطه را ندهد و یا در چند روز باقی مانده آنجا را آسفالت کند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 54 فرودگاه کشور، 20 فرودگاه ایستگاه پروازی حج هستند که فرودگاه استان همدان از منظر تعداد پرواز و شمار زائران در جایگاه هفتم قرار دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان