آخرین اخبار

3. مرداد 1396 - 21:00   |   کد مطلب: 29697
فرمانده انتظامی استان همدان خبرداد:
کشف ۵۳ کیلوگرم تریاک در همدان/دستگیری ۳ قاچاقچی
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات ضربتی و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو در همدان خبر داد.

به گزارشرودآور؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در گفتگو با خبرنگارمهر گفت: در پی تلاشهای اطلاعاتی به عمل آمده، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهای جنوبی به مرکز و غرب کشور می کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد توسط این افراد یک محموله مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور بارگیری و در حال انتقال به استان همدان است که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان یک دستگاه خودرو کامیونت یخچال دار حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو ۵۳ کیلوگرم تریاک با لفافه در یک جاسازی حرفه ای کشف و ۳ نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

وی گفت: همچنین در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان همدان مقوله مبارزه با مواد مخدر  را ملی می داند و در امر مبارزه با مواد مخدر باید موضوع را استانی، ملی و منطقه ای دید چرا که پدیده مواد مخدر یک جرم سازمان یافته و فراملی است که در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پیشرو و موفق است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان