آخرین اخبار

3. مرداد 1396 - 21:55   |   کد مطلب: 29698
رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: دو بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور دعوت شدند.

به گزارش رودآور؛ عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت دو بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال کشور صالح شیرازیان و امیرمهدی دهقان دو بازیکن خوب و مستعد استان با تصمیم کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشور به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان خود را برای بازی‌های مقدماتی نوجوانان آسیا که به میزبانی همدان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان با اشاره به اینکه انتخاب همدان به‌عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور بهترین فرصت برای بازیکنان پایه این استان است، گفت: مربیان سازنده فوتبال همدان از هم‌اکنون به فکر آماده‌سازی نخبه‌های مستعد برای معرفی به این اردوی تست گیری باشند.

صوفی عنوان کرد: این امتیاز فرصت طلایی را برای مربیان رده‌های پایه فوتبال همدان ایجاد کرده تا بتوانند نتیجه زحمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد ارزیابی مربیان تیم ملی قرار دهند.

وی با اشاره به رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا بیان کرد: رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان عنوان کرد: کشورمان در مسابقات تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال در گروه C با تیم‌های افغانستان، قرقیزستان، بوتان و لبنان هم‌گروه است و رقابت ها از ۲۵ شهریورماه تا دوم مهرماه به میزبانی همدان در ورزشگاه حاج بابایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان