آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 14:41   |   کد مطلب: 29704
دبیر حزب مؤتلفه همدان گفت: با وجود سابقه بدعهدهای امریکا، دولت به آن ها اعتماد و مذاکره کرد حال باید با توجه به شرایط دیپلماسی خنده دولت به دیپلماسی مقاومت تبدیل شود و با رویکرد مقابل به مثل به میدان بیاید و رویه سکوت خود را بشکند.

«محمود الفت» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به تصویب  طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی یا همان مادر تحریم ها، گفت: امریکا نه تنها امروز بلکه سال از همان ابتدا با وضع تحریم های جدید و تمدید تحریم های گذشته به صورت مستمر در نقض برجام اقداماتی انجام داده است.

وی اظهار کرد: گرچه ما با تمامی کشورهای  جزء 5+1 مذاکره انجام دادیم، اما در عمل این امریکا بود که با نقض آشکار برجام به نقشه های شوم خود را اجرایی کرده است.

ایران، روسیه و کره شمالی در برابر تصویب "مادرتحریم ها"ساکت نمی نشینند

دبیر حزب مؤتلفه همدان افزود: به طور قطع هم ایران، هم روسیه و هم کره شمالی ساکت نمی نشینند و حرکاتی در برابر این گونه تحریم ها نشان می دهند.

دولتمردان در برابر تحریم های گذشته رویه سوکت داشتند و در عمل اقدامی انجام ندادند

الفت عنوان کرد: بنابراین به نظر می رسد دولتمردانی که در برابر آن همه تحریم ها رویه سکوت داشتند و تنها به چند پیام تویتری یا مباحثی اندک درباره نقض برجام از سوی امریکا واکنش نشان می دادندو عمل خاصی انجام نمی دادند، شاید امروز با آشکارتر شدن دشمنی امریکا تصمیمات مناسبتری برای مقابله بگیرند.

زمان آن رسیده، دیپلماسی خنده دولت به دیپلماسی مقاومت تبدیل شود

وی تصریح کرد: با وجود سابقه بدعهدهای امریکا، دولت به آن ها اعتماد و مذاکره کرد حال باید با توجه به شرایط دیپلماسی خنده دولت به دیپلماسی مقاومت تبدیل شود و با رویکرد مقابل به مثل به میدان بیاید.

دبیر حزب مؤتلفه همدان در ادامه گفت: گرچه بازگشت به خانه اول هزینه دار است و زمان بسیاری را از ما گرفته است، اما هم دولت و هم مجلس همگی باید نگاهشان به درون بازگردد.

الفت تصریح کرد: نگاه به ظرفی های داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی و مقابله مثل در برابر زورگویی های امریکا باید این روزها رویه اصلی دولتمردان قرار گیرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان