آخرین اخبار

9. مرداد 1396 - 22:53   |   کد مطلب: 29794
خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) صبح امروز در منزل جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس سردار سرافراز میرزا محمد سلگی حضور پیدا کردند.

به گزارش  رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) شب گذشته همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برای هفتمین سال متوالی در دهه کرامت برای حضور در برنامه‌های متعدد این دهه وارد استان همدان شدند.

پنج نفر از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، مبلغ کاروان خادمان، سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان و مسئولان جشن‌های زیر سایه خورشید استان صبح امروز در نخستین برنامه به‌رسم ادب برای دیدار با جانباز دوران دفاع مقدس سردار میرزا رضا سلگی در منزل ایشان حضور پیدا کردند.

در این دیدار پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) مدیحه‌سرایی، خادم بارگاه ملکوتی امام رضا به مداحی و قرائت چند بیت شعر در وصف امام هشتم(ع) پرداختند.

مبلغ همراه کاروان خادمان امام رضا(ع) در این دیدار اظهار داشت: سردار سلگی شخصیتی است که می‌توانست امروزه دست از عرصه‌های مختلف کشیده و خانه‌نشین باشد اما با احساس مسئولیت در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت است.

حجت الاسلام محمد الهی خراسانی با بیان اینکه سردار سلگی در عرصه‌های مختلف به عنوان الگویی مؤثر وارد میدان شده است، افزود: این بزرگوار تلخی‌ها و کم مهری‌های بسیاری را نیز به جان خریده است.

وی تصریح کرد: جانبازان و یادگاران دفاع مقدس امروز مسئولیت سنگینی به عهده دارند که علاوه بر بازگویی و بیان خاطرات دفاع مقدس بایدها و نبایدهای دوران حال را نیز برای مردم به عنوان الگویی مؤثر تبیین کنند.

الهی خراسانی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت و امروز ما در میدان جنگ نرم هستیم، تصریح کرد: امروز حفظ و نگهداری ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی در میان است و سردارانی نظیر سردار سلگی در راه زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب جهاد می‌کنند.

سردار میرزا محمد سلگی نیز در این برنامه با اشاره به اینکه خاطرات دفافع مقدس بسیار ارزشمند و برجسته است اظهار داشت: در کشور ما دفاع مقدس گنج و برای دشمنان رنج محسوب می‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود می‌فرمایند که دفاع مقدس برای ایران گنج بزرگی محسوب می‌شود که باید به استخراج ارزش‌ها از درون این گنج بپردازیم.

سلگی تصریح کرد: دفاع مقدس و به فرموده مقام معظم رهبر گنج بزرگ به دلیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی است چرا که خداوند در هشت سال دفاع مقدس با ما بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار میرزا محمد سلگی راوی کتاب "آب هرگز نمی‌میرد"  است که به قلم نویسنده نام آشنا سردار حمید حسام به رشته تحریر در  آمد و مورد عنایت و تغریظ مقام معظم رهبری قرار گرفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان