آخرین اخبار

12. مرداد 1396 - 15:00   |   کد مطلب: 29824
دانشجویان جهادگر بسیجی تویسرکان در دیدار با امام جمعه این هشرستان، خواسته رسیدگی مسئولان امر به بررسی مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اعضاي دفتر بسيج دانشجويي شهرستان تويسركان با امام جمعه ديدار كردند.

 «قائم نانكلي مسئول بسيج دانشجويي شهرستان تویسرکان و اعضای دفتر با تقدير وتشكر از امام جمعه این شهرستان، از زحمات ٦ساله جناب سرهنگ مرتضي اردلان  مسئول سابق بسيج دانشجويي قدراني کردند.
در اين جلسه شرح مختصري از روند اجرايي اردويي جهادي خدمت امام جمعه محترم ارائه شد و مسئله پيگيري مطالبات مردم توسط بسيج دانشجويي از  مسئولان مربوطه به مشكلات موجود در روستاهاي محروم از امام جمعه خواسته شد.
نانکلی در خصوص اردوهای جهادی تابستان سال جاری گفت: دانشجویان جهادگر تابستان امسال را در روستاي هاي بادامك، ميانده و باباكمال فعالیت های خود را پیگیر می شوند.
وی تصریح کرد: قرار است در روستاي بادامك عمده اقدامات بر مبنای فرهنگي خدمات رساني و پيگري مطالبات مردمی باشد و در روستاي ميانده كار فرهنگي وتربيتي انجام شود.
مسئول بسيج دانشجويي شهرستان تویسرکان افزود: همچنین در روستاي باباكمال نیز محور برنامه ها حول سازندگي و فرهنگي می چرخد.

کارهای جهادی همانند رفتار وکردار شهدا برای رضای خدا باشد

در این نشست «حجت الاسلام موحدي» امام جمعه تویسرکان با آرزوي سربلندي وپيروزي براي شوراي دفتربسيج خواستار اين شد كه اجراي كار فرهنگي وسازندگي همانند شهدا براي رضاي خدا انجام شود و طبق فرمايشات فرمانده كل قوا در بحث "آتش به اختیار" كار فرهنگي با برنامه انجام دهند.
وی متذكر شد: كار بايد واضح و صريح انجام شود و در اين فرصت طلايي وحساس با تك رويي وافراط گرايي اين فرصت سوزانده نشود.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان