آخرین اخبار

16. مرداد 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 29870
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه سخنان روحانی در مراسم تحلیف، نشان داد صلح با اتکای قدرت دفاعی معنا می دهد، گفت: توجه به قدرت دفاعی و ارتقای آن در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی ما، لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته، به طوری که تقویت زیربنای دفاعی کشور و جلب اعتماد مردم، زمینه ساز قدرتمندتر شدن نظام شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، رییس جمهور کشورمان در مراسم روز تحلیف خود گفت: "ما دولت اعتدال هستیم و سیاست داخلی و خارجی و صلح را بر جنگ و اصلاح را بر جمود ترجیح می‌دهیم. پشتیبان ما ملت ایران است؛ کشوری که بیش از 40 میلیون رای در صندوق دارد هرگز در بن بست قرار نمی‌گیرد. در کشور ما حاکمیت دو گانه وجود ندارد؛ صلح ما به سلاح ما متکی است."

خوی درندگی اسرائیل غاصب و امریکا روشن است

از این رو «امیر خجسته» رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و با توجه به گفته های روحانی گفت: کشور ما، کشوری صلح دوست است و با دنیا به جز با اسرائیل غاصب و امریکای خون خوار که خوی درندگی دارند آمادگی نشست و مذاکره دارد و هیچ گاه به دنبال جنگ نرفته و نمی رود.

وی اظهار کرد: اتفاقی بدی در که برجام افتاد نشان داد که امریکا هیچ گاه صادق و درست نبوده است، درون مایه اش بر مبنای زورگویی بنا شده و ملت ما هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی روند.

جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان جهان است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: از طرفی دیگر جمهوری اسلامی ایران با توجه به آموزه های دینی خود و به ویژه پیروی از کلام امام علی(ع) همیشه از مظلوم حمایت کرده و یار و یاور آنان است و با ظالمان مخالفت می کند.

خجسته تصریح کرد: مسجد الاقصی قبله اول مسلمان است و ملت نه تنها به این دلیل بلکه برای حمایت از مردم رنج دیده فلسطین به پا خواسته است و حتی از مردم مظلوم سوریه و عراق هم حمایت می کنیم، چرا که اگر دفاعی در آن سوی مرزها نباشد باید روزی در داخل مرزها و در خانه با دشمن روبرو شویم.

امروز همه متوجه شدند دفاع در بیرون از مرزها برای حفظ آب و خاکمان یک ضرورت است

وی تأکید کرد: این روزها شاهد هستیم آن دسته افرادی که می گفتند چرا باید در بیرون از مرزها دفاع کنیم و یا اینکه موضوع را به خوبی درک نمی کردند، امروز متوجه شدند اگر ما به موقع اقدام نکنیم، بالاجبار باید در داخل کشور به جنگ با تروریست ها به پا خیزیم که منطقی نیست، چرا که به روشنی مشاهده می کنیم، داعشی های تکفیری دست پرورده امریکا و عربستان در سوریه، وحشیانه به خانه های مردم حمله ور می شوند و خانه های آنان را برسرشان آوار می کنند و زنانشان را به اسارت می برند.

موشک های ما کور کننده چشمان بدخواهان نظام

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: اما اینکه اگر مستکبری به جمهوری اسلامی کج نگاه کند، موشک های ما چشمانشان را در می آورد، ملت ما با کسی که به نظام بد نگاه کند، بدخواه باشدو برای تغییر نظام نقشه های شوم در سر بپروارند و یا دنبال فتنه گری و اغتشاش داخلی باشد و بخواهد ناامنی ایجاد کند به شدت برخورد می کنم.

خجسته عنوان کرد: و برخورد کشور با دشمنان نظام، حتی اگر نیاز باشد با موشک است و با تکیه بر توان نیروهای نظامی از سپاه گرفته تا ارتش و یا نیروهای اطلاعاتی از ملت ایران دفاع می کنیم.

وی با بیان اینکه سخنان روحانی در مراسم تحلیف، نشان داد صلح با اتکای قدرت دفاعی معنا می دهد، ادامه داد: توجه به قدرت دفاعی و ارتقای آن در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی ما، لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته است تا جایی که آنان را پای میز مذاکرات کشاند و ما در جهان یک کشر قدرتمند هستیم.

دنیا متوجه شد، امریکا برجام را زیر پا گذاشته است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان عنوان کرد: امروز به دنیا ثابت شد که امریکا برجام را زیرپا گذاشت و به ویژه با تحریم های گسترده اخیر اوج فرومایگی خود را نشان داد و اروپا هم با کم لطفی تمام از امریکا حمایت کردو

خجسته با تأکید بر اینکه ما باید قدرت دفاعی نظامی و موشکی کشورمان را در اوج قرار دهیم، اظهار کرد: حضور همیشه در صحنه مردم و اعتماد آنان به نظام پشتوانه پیشرفت های نظام بوه و تا جایی که این اعتماد سرمایه اصلی نظام در برابر زیاده خواهی های امریکای جهانخوار و همپیمانانشان است و ملت با اتکا به فرمایشات امام و رهبر معظم انقلاب در برایر قدرت های پوشالی مستکبر ایستاده است.

تقویت زیربنای دفاعی کشور و جلب اعتماد مردم، زمینه ساز قدرتمندتر شدن نظام است

وی تصریح کرد: آنچه که سبب قدرتمندتر شدن نظام می شود، تقویت زیربنای دفاعی کشور و زمینه سازی بیش از پیش برای افزایش اعتماد مردم به جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: دشمن با نقشه های شوم خود و با فشارهای اقتصادی و وضع تحریم های گسترده اخیر که به مدار تحریم ها شهرت یافته است، به دنبال از بین مردم اعتماد موجود مردم به نظام هستند و اما این ملت شهید پرور ایران اسلامی است که ایستادگی می کند تا زیربار حرف زور نرود.

اشاعه تفکر انقلابی و بسیجی در کشورهای منطقه، امریکا و اسرائیل غصب را به زانو درآورده است

خجسته همچنین گفت: اگر امروز امریکا و اسرائیل در منطقه شکست خورده اند تنها به دلیل نفوذ تفکر انقلابی و روحیه بسیجی و قوت گرفتن جبهه مقاومت است و امریکا با وضع و تصویب تحریم های بیشتر علیه ملت ایران، به دنبال جبران این شکست بزرگ است.

حمایت از نیروهای مسلح یک واجب شرعی است

وی تأکید کرد: آنچه که رهبری هم بر آن تأکید دارند حمایت از نیروهای مسلح به عنوان یک واجب شرعی است و ما نیز به دنبال همین هستیم، چرا که یکی از پایه های حفظ اقتدار نظام تقویت قدرت دفاعی و نظامی کشورمان است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان