آخرین اخبار

21. مرداد 1396 - 7:49   |   کد مطلب: 29904
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:
دستگیری دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تویسرکان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  رودآور؛ «محمد معصومی» در جمع خبرنگاران تویسرکانی با تأکید بر اینکه رویکرد ناجا مردم داری و تلاش برای احترام گذاشتن به حقوق شهروندان و حفظ امنیت آنان است، گفت: از این رو با هدف جلب اعتماد مردم طرح های گسترده ای برای زمینه سازی آسایش و امنیت مردم اجرا شده و یا در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: در چهار ماه گذشته 142 طرح مختلف برای پاکسازی نقاط آلوده به صورت طرح های نقطه ای و منطقه ای در سطح شهرستان برگزار شد و شاهد افزایش 17 درصدی اجرای طرح های متعدد بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: همچنین در این مدت با همکاری فرماندهی انتظامی استان همدان و پلیس تخصصی در اجرای طرح حجمی دو باند توزیع و تهیه مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

معصومی با بیان اینکه  با اجرای این طرح 58 موتورسیکلت توقیف و چهار نفر مزاحم مربوط به این پرونده ها هم دستگیر شدند، عنوان کرد: با اجرای طرح بازدید از صنوف متخلف نیز با 52 نفر از صاحبان صنوف متخلف برخورد شد که برخی از آنان به تهیه و توزیع البسه با تصاویر مبتذل دست زده بودند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح حجمی مقدار قابل توجهی داروهای گیاهی غیر مجاز از صنف های غیرمجاز هم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال در راستای بسترسازی برای اجرای اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالاهای قاچاق، گفت: در این زمینه 533 رأس احشام قاچاق، پنج هزار و 700 قلم انواع لوازم خانگی، پنج هزار کیلوگرم انواع شربت غیرمجاز، 785 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، دو هزار لیتر سوخت قاچاق و دو هزار و 500 تن برنج خارجی کشف و ضبط شد.

معصومی همچنین با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری 269 معتاد متجاهر شناسایی و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند، اظهار کرد: در حوزه خرده فروشی انواع مواد مخدر در این مدت 53 نفر و در حوزه قاچاق کالا 58 نفر شناسایی و دستگیر شدند.

وی از کاهش جرائم از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در طول چهار ماه گذشته با کاهش 100 درصدی سرقت مسلحانه و سرقت به عنف روبرو بودیم و 18 سارق هم در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تابستانه و سرکشی از پارک ها و تفرجگاه ها با توجه به اینکه تویسرکان مهمان پذیر است، گفت: کنترال پارک و همچنین اماکن زیارتی در این طرح جزئی از برنامه های نیروی انتظامی بود و خوشبختانه در این امکان مشکلی نداشیم و 161 موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان