آخرین اخبار

18. مرداد 1396 - 22:32   |   کد مطلب: 29911
رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: شرط اول ما برای برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا تأمین منابع مالی بوده و در صورت عدم تأمین، زیر بار برگزاری مسابقات نخواهیم رفت.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، عباس صوفی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در همدان با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال استان‌همدان اظهار داشت: همدان دارای ظرفیت بالایی در زمینه فوتبالیست، داور و مربی بوده و افراد تحصیل‌کرده‌ای در فوتبال همدان فعالیت می‌کنند که از دانش بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: اعتقاد ما این است نه‌تنها فوتبال استان بلکه ورزش استان مظلوم واقعه شده اگر ما منابع مالی داشتیم می‌توانستیم بسیار بهتر کار کنیم و هیئت‌های ورزشی واقعاً در این اوضاع اقتصادی با دست‌خالی اهداف خود را به سختی پیش برده و با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان با اشاره به تغییرات مثبت در هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: با چشم‌انداز بسیار خوبی از افراد زحمت‌کش در کمیته‌های خود استفاده کرده‌ایم و تقویم سالانه هیئت نیز بر اساس واقعیت‌ها بسته‌شده است.

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال در همدان برگزار خواهد شد

صوفی خاطرنشان کرد: اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۴ ساله‌ها هفته آینده در همدان برگزار خواهد شد و خوشبختانه کمیته استعدادیابی ما اقدامات خوبی انجام داده و در حال حاضر از نوجوانان و جوانان همدانی در اردوهای ملی حضور دارند.

وی با اشاره به فعال شدن لیگ‌های مختلف فوتبال استان بیان کرد: در سال‌های گذشته لیگ جوانان و نوجوانان نداشتیم اما امسال هزینه‌های ورود را برای تمامی باشگاه ها رایگان کردیم و امروز نیز لیگ جوانان را آغاز کردیم.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان عنوان کرد: همچنین ما از تیم‌های استان پاس، شهرداری و ذوب و فلزات به‌طور کامل حمایت می‌کنیم پاس به‌عنوان برند فوتبال همدان بوده و باید این تیم را به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر بازگردانیم.

صوفی با اشاره به مدارس فوتبال گفت: در حال حاضر مدارس فوتبال را ساماندهی کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک با مدارس فوتبال غیرقانونی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند برخورد جدی انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: همچنین لیگ فوتسال را در آینده نزدیک استارت خواهیم زد.

هیئت فوتبال استان همدان از مسابقات آسیایی گذشته بدهی دارد

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان با اشاره به میزبانی مسابقات زیر ۱۶ ساله‌های آسیا بیان کرد: در دوره گذشته مسابقات آسیایی، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون به تعهدات مالی خود عمل نکردند که نزدیک ۵۰۰ میلیون بدهی از دوره رئیس سابق هیئت مانده است.

صوفی افزود: در این دوره ما به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرده‌ایم که اگر منابع مالی این مسابقات تأمین صد در صد نشود زیر بار برگزاری این مسابقات نخواهیم رفت و شرط اول ما این موضوع است.

وی با اشاره به تعامل با رسانه‌ها گفت: در همدان ورزشی نویسان بسیار توانمندی داریم و انتظار ما از جامعه رسانه و مطبوعات بیان واقعیت‌ها و نقدهای منصفانه است و جا دارد از زحمات یک‌ساله این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان عنوان کرد: در پایان این نوید را هم بدهم که کلنگ ساختمان هیئت فوتبال استان همدان در مجموعه استادیوم شهدای قدس همدان زده خواهد شد و به‌زودی ساختمانی در شان فوتبال همدان خواهیم داشت.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان