آخرین اخبار

19. مرداد 1396 - 21:41   |   کد مطلب: 29912
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:
لازمه صداقت در رسانه ها، خویشتن سازی است
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه لازمه صداقت در رسانه ها، خویشتن سازی است، گفت: رسانه هایی موفق هستند که در راستای آگاهی بخشی به جامعه در ابتدا به تقویت با خویشتن سازی صداقت و راستی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

به گزارش  رودآور؛ «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: برای تأثیرگذاری بر جامعه نیاز است که هر شخصی ویژگی های مثبت اخلاقی و عملی خود را ارتقاء بخشد و در این میان توجه به تقویت روحیه خدامحوری و ولایتمداری با رویکرد رفع حل مشکلات مردم یک شرط است.

وی اظهار کرد: زمانی که فردی سه اصل مشارطه، مراقبه و محاسبه را در انجام همه کارهای خود در نظر می گیرد، بی تردید علاوه بر رشدو تعالی خود به سعادتمندی جامعه نیز فکر می کند و این گونه می تواند مسیر سعادت را طی کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه لازمه صداقت در رسانه ها، خویشتن سازی است، افزود: رسانه هایی موفق هستند که در راستای آگاهی بخشی به جامعه در ابتدا به تقویت با خویشتن سازی صداقت و راستی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

سعیدی تصریح کرد: یک خبرنگار صادق و با تقوا برای اوج گرفتن جامعه در تمامی ابعاد ذهنی خلاق و مبتکرانه دارد و شناسایی مشکلات مردم وانتقال آن به مسئولان همچون پلی محکم به بیان خواسته هاو مطالبات مردمی می پردازد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران طلایه داران انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و انقلابی به مردم هستند و در مسیر رو به پیشرفت یک جامعه با تفکری اسلامی و انقلابی می توانند سازنده باشند.

در این مراسم از خبرنگاران تویسرکانی تجلیل شد و به گفته آنان، این مراسم نخستین برنامه ای در طول سال های خبرنگاریشان بوده که این گونه و مورد احترام و عزت قرار گرفتند./زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان