آخرین اخبار

20. مرداد 1396 - 18:23   |   کد مطلب: 29924
رئيس ورزش و جوانان تويسركان خبر داد
راهيابي ورزشكار تويسركاني به تيم ملي سه‌گانه كشور
رئيس ورزش و جوانان شهرستان تويسركان از راهيابي مهدي تركاشوند ورزشكار سه‌گانه‌كار تويسركاني به اردوي تيم ملي سه‌گانه‌ كشور خبر داد.

به گزارش رودآور، علی حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال دختران خبر داد و اظهار کرد: تیم‌های شهید امید‌فر،‏ شهدای ولاشجرد‏‏‏، امید هیأت فوتبال و آموزشگاه‌ها در این مسابقات به مناسبت دهه کرامت با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات چهارجانبه فوتسال دختران در سالن 2 هزار نفری الغدیر با انجام 6 بازی با قهرمانی تیم فوتسال امید هیأت فوتبال به پایان رسید، از شرکت تویسرکان در مسابقات سبک تا‌کرا امیدهای کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: تیم‌های سپاه و شهید قربانی تویسرکان مقام‌های چهارم و پنجم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به رقابت 15 تیم از 9 استان در این مسابقات خاطرنشان کرد: کاپ اخلاق و لوح مربی فعال مسابقات سبک تاکرا امیدهای کشور را تیم تویسرکان از استان همدان به نام خود ثبت کرد.

وی با بیان اینکه مسابقه ایروبیک بانوان به مناسبت دهه کرامت توسط هیأت‌ ورزش‌های همگانی تویسرکان برگزار شد  ادامه داد: پنج تیم از باشگاه‌های تویسرکان در باشگاه ورزشی پیکر تراشان در این مسابقات با هم رقابت کردند.

حقیقی با اشاره به اینکه تیم‌های «الف» و «ب» از باشگاه امید‌فر به مربیگری خانم عبدالملکی به ترتیب مقام‌های اول و دوم این مسابقات را به دست آوردند، بیان کرد: تیم فرهنگیان باشگاه امیدفر به مربیگری خانم بهزادی مقام سوم مسابقات ایروبیک بانوان را به دست آورد.

وی با بیان اینکه سرپرستی مسابقات ایروبیک بانوان بر عهده نرگس ترکاشوند بود خاطرنشان کرد: به تیم‌های اول تا سوم لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان در پایان سخنانش از راهیابی مهدی ترکاشوند ورزشکار سه‌گانه‌‌کار تویسرکان به اردوی تیم ملی سه‌گانه کشور خبر داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان