آخرین اخبار

19. مرداد 1396 - 7:36   |   کد مطلب: 29939
قهرمانان رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته خبرنگار در همدان شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا این دوره از پیکار ها در 2 رشته تیراندازی و بولینگ در بخش آقایان و بانوان برگزار شد که در بخش آقایان پوریا پاکیزه عکاس خبرگزاری ایسنا در 2 رشته تیراندازی و بولینگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در این پیکارها و در رشته تیراندازی آقایان پوریا پاکیزه از خبرگزاری ایسنا مقام نخست را کسب کرد، محمدحسین نوری‌فر از روزنامه همدان پیام و مصطفی طاقتی‌احسن دیگر عضو روزنامه همدان پیام به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رقابت های بولینگ نیز پوریا پاکیزه از خبرگزاری ایسنا عنوان قهرمانی را به دست آورد، بهزاد علیپور از خبرگزاری فارس دوم شد و امیر غلامی از نشریه آوای الوند عنوان سوم را به دست آورد.
در بخش بانوان و در رشته تیراندازی نیز معصومه زارعی از همدان پیام قهرمان شد، عارفه سلیمانی از نشریه محراب در جای دوم ایستاد و فرشته شاهماری از خبرگزاری فارس عنوان سوم را به دست آورد.
در بولینگ بانوان خبرنگار نیز فاطمه غلامی از هفته نامه آوای الوند اول شد، فتانه اذانی از روزنامه سراسری قدس(ویژه استان همدان) عنوان دوم را کسب کرد، سمیرامعارفی از خبرگزاری ایسنا در جای سوم ایستاد.
نفرات برتر این رقابت ها مورد تجلیل قرار می گیرند.
استان همدان 111 رسانه دارای مجوز، 27 پایگاه خبری ، 27 رسانه الکترونیکی، 17 خبرگزاری و 35 دفتر رسانه های سراسری در استان همدان فعال است. 
اعضای کل خانه مطبوعات بر اساس آخرین اطلاعات و آمار 659 نفر است که از این تعداد 387 نفر خبرنگار هستند که از بین این تعداد خبرنگار 184 نفر مرد و 194 نفر زن هستند. 
12تا 17 مرداد ماه در استان همدان به نام هفته خبرنگار نامگذاری شده است. 
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان