آخرین اخبار

19. مرداد 1396 - 1:40   |   کد مطلب: 29941
رقابت های چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی کشور در حالی به میزبانی همدان در جریان است که تاکنون تیم تهران همچنان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه می دهد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا در این پیکارها تا این لحظه تهران با سه نشان طلا، چهار نقره و 2 برنز و 44 امتیاز صدرنشین است.

همچنین تیم قزوین با سه نشان طلا، یک نقره و سه برنز و کسب 34 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و مرکزی با سه نشان طلا، یک نقره و سه برنز و 34 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
کرمانشاه نیز با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 30 امتیاز چهارم است و همدان با 2 طلا و 6 نقره و 28 امتیاز سکوی پنجم را در اختیار گرفته است.
مازندران نیز با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز و 26 امتیاز ششم است.

* معرفی کاراته کاران برتر
نفرات برتر رشته های کاتا و کومیته چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر علمی کاربردی کشور معرفی شدند.
در این رقابت ها و در بخش انفرادی همدان قهرمان شد، فارس سکوی دوم را کسب کرد و قم و خوزستان نیز به طور مشترک سوم شدند.
در کاتا تیمی نیز فارس عنوان قهرمانی را کسب کرد، قزوین دوم شد، خوزستان و قم نیز بر سکوی سوم قرار گرفتند.
در این رقابت ها و در بخش کومیته انفرادی نتایج ذیل به دست آمد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم سیدحمید هاشمی از یزد اول شد، سیدامین صافی از ایلام عنوان دوم را کسب کرد و حامد پدیداری از گیلان و میلاد تقی پور از مرکزی به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منهای 63 کیلوگرم رضا صدیقی از قزوین قهرمان شد، میلاد داداشی از آذربایجان شرقی دوم شد، جواد عبدی از همدان و ابوالقاسم محمدیان از اصفهان سوم مشترک شدند.
همچنین در وزن منهای 68 کیلوگرم، پیمان سیاه کالی مرادی از قزوین مقام اول را کسب کرد، مجید شاکری از قم دوم شد، محسن جعفربیگلونژاد از فارس و محمدرضا طاهری از خوزستان سوم مشترک شدند.
در وزن منهای 75 کیلوگرم محسن جعفری از قم اول شد، فرشاد داداشی از آذربایجان شرقی دوم شد، دانیال عرب زاده از خوزستان – احسان فریدونی از مرکزی مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 84 کیلوگرم، جواد کشاورز از قزوین اول شد، احسان مری هرگویی از البرز دوم و مقام سوم مشترک به مازیار لارجانی از مازندران و سعید ثبوتی نیا از ایلام رسید.
در وزن به اضافه 84 کیلوگرم محمد میرزایی از مازندران اول شد، رضا مشمولی از مرکزی عنوان دوم را کسب کرد، مقام سوم را به طور مشترک علی روستایی یزد و ابراهیم صمصامی از قزوین به دست آوردند.

* پیشتازی مازندرانی ها در کشتی 
پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر علمی کاربردی کشور در حالی به میزبانی سالن شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان جریان دارد که مازندرانی ها در چهار وزن اول 2 نشان طلا کسب کردند.
در این رقابت ها و در وزن 57 کیلوگرم محسن ملکی از تهران قهرمان شد، محمد حسنی سازرکلو از مازندران مقام دوم را کسب کرد، رحمان شاه محمدی از خراسان رضوی و سعید انوری از همدان به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 65 کیلوگرم مرتضی درزی از مازندران اول شد، حسین قنبری از تهران عنوان دوم را کسب کرد، یوسف کامرانی از همدان و آرمین محمدی از کردستان به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 74 کیلوگرم نیز جمال خدابنده لو از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد، امیرحسین قرگز از تهران دوم شد، رضا دکوک از لرستان و کاظم مختاری از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 97 کیلوگرم نیز پیروزی دورپشتی از مازندران قهرمان شد، غلامرضا بلالی از اردبیل عنوان دوم را کسب کرد، علی آرین پور از کرمانشاه و حسین رشیدپور از گیلان به طور مشترک سوم شدند.
چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تکواندو، ، شطرنج و کاراته با شرکت 804 ورزشکار در قالب 31 استان کشور ادامه دارد.

* قهرمانان تنیس روی میز مشخص شدند
قهرمانان رشته تنیس روی میز چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی کشور امروز به میزبانی سالن شهید خادم دانشگاه بوعلی سینای همدان شناخته شدند.
در این رقابت ها 74 ورزشکار در قالب 23 تیم حضور داشتند که در بخش انفرادی در سه مرحله دوره ای، حذفی و آسیایی با انجام 130 بازی با یکدیگر پیکار کردند.
در بخش انفرادی این رقابت ها رامین شریعتی از گلستان قهرمان شد، مهدی یاور از خراسان رضوی مقام دوم را کسب کرد و محمد شهریاری از فارس به همراه پوریا کاهد از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.
در بخش دوبل نیز 32 بازی انجام شد که در پایان سعید احرام پوش و حمید حجت هر 2 از یزد مقام قهرمانی را کسب کردند، پوریا کاهد و یوسف بچاری از خوزستان دوم شدند، رامین شریعتی و احسان فروتن از گلستان به همراه محمد شهریاری و مجید یزدان بخش از فارس به طور مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.
یوسف بچاری از ملی پوشان پارالمپیک گذشته و نفر چهارم جهان است.

* شناگران برتر معرفی شدند
نفرات برتر ماده های شنای چهارمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی استخر دانشگاه بوعلی شهر همدان مشخص شدند.
در 100 متر آزاد این رقابت ها بابک فیض الهی از آذربایجان غربی قهرمان شد و یونس سبزپوش از تهران دوم شد و جمال جنانی از همدان بر سکوی سوم ایستاد.
در ماده 100 متر کرال پشت نیز رضا یزدی از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد، پیمان مربی از یزد در جایگاه دوم قرار گرفت و رضا فرجی از خراسان رضوی سوم شد.
همچنین در ماده 200 متر قورباغه پویا صمدی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، حسن میردار از گلستان دوم شد و مهدی باقری از همدان عنوان سوم را کسب کرد.
در ماده 200 متر آزاد سعید سعیدی از البرز، میثم محمدی از مرکزی و علی خیری از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
در ماده 50 متر کرال پشت پیمان مربی از یزد قهرمان شد، سیدمحمد علویه از یزد مقام دوم را کسب کرد و صابر توکلی از همدان سوم شد.
در ماده 50 متر قورباغه حسین میردار از گلستان قهرمان شد، علی معین از بوشهر دوم شد و میثم بختیاری کیا از خوزستان در جایگاه سوم ایستاد.
در 100 متر مختلط انفرادی نیز رضا یزدی از خراسان رضوی مقام نخست را کسب کرد، سعیدی سعیدی از البرز دوم شد و علی محمودی خلخالی از تهران سوم شد.
در 50 متر آزاد سیدمحمد علویه از یزد، علی معین از بوشهر و علیرضا اکبری از چهار محال و بختیاری به ترتیب اول تا سوم شدند.
در 100 متر قورباغه رضا یزدی از خراسان رضوی قهرمان شد، صابر توکلی از همدان عنوان دوم را کسب کرد و علی معین از بوشهر سوم شد.
در ماده 50 متر پروانه سعید سعیدی از البرز ، علی خیری از تهران و میثم محمدی از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در ماده چهار در 50 متر مختلط تیمی نتیم های تهران، خراسان رضوی و یزد به ترتیب اول و سوم شدند.
همچنین در ماده چهار در 100 متر آزاد تیمی تهران اول شد، خراسان رضوی دوم و فارس در جای سوم ایستاد.
در ماده چهار در 50 متر آزاد تیمی نیز خراسان رضوی مقام قهرمانی را کسب کرد، یزد دوم شد و همدان بر سکوی سوم قرار گرفت.
چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تکواندو، ، شطرنج و کاراته با شرکت 804 ورزشکار در قالب 31 استان کشور تا امروزچهارشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان